مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت:واردات از طریق گمرکات استان کرمانشاه طی سه ماهه ابتدای امسال از لحاظ وزنی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۲۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 30 June 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی گمرکات استان کرمانشاه، خلیل حیدری اظهار داشت: مجموع کالا‌های وارداتی از طریق گمرکات استان در سه ماهه نخست سالجاری ۶ میلیون و۶۵۳ هزار و ۸۶۴ دلار، به وزن ۵ هزار و ۵۶۳ تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۱۱ درصد و از لحاظ وزن ۱۰۰ افزایش داشته است.

وی افزود: در مجموع کالا‌های وارداتی به استان از هشت کشور است که چین با ۲ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۶۹۷ دلارکالا و به وزن ۶۱۲ تن جایگاه اول را در بین کشور‌های طرفمعامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه را در سه ماهه نخست سالجاری به خود اختصاص داده است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه اظهار داشت: طی مدت یاد شده کشور عراق با یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۹۹ دلارکالا و ترکیه با یک میلیون و ۲۸ هزار و ۴۲۶ دلار درجایگاه دوم و سومقرار دارند.

حیدری تصریح کرد: بیشتر کالا‌های وارد شده از طریق گمرکات استان، نخ بسیار مقاوم از پلی استر‌ها آماده نشده برای خرده‌فروشی، تلمبه‌های چرخ‌دنده‌ای، جعبه فرمان برای سواریسواری کاری وانت و تراکتورکشاورزی و آلیاژ‌های آلومینیوم کار نشده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار