ویژه برنامه برنامه فوتبال به وقت اصفهان، امکانی برای تماشای دیدارهای جام جهانی و شنیدن نظرات کارشناسان را فراهم کرده است.
کد خبر: ۶۲۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 04 July 2018

به گزارش تابناک : "فوتبال به وقت اصفهان" عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که کار خود را با پخش دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و تحلیل این بازی توسط کارشناسان و مربیان اصفهانی آغاز کرد و حالا همزمان با برگزاری جام جهانی 2018 روسیه، هیجان تماشای دست‌جمعی فوتبال را به فرهنگسرای اسوه اصفهان آورده است.

در این برنامه که توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 اصفهان برگزار می‌شود، 3 دیدار تیم ملی کشورمان برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی با حضور بازیکنان و پیشکسوتانی مانند رسول کربکندی، ناصر نویدنیا، محمدباقر صادقی، قاسم زاغی‌نژاد، مهران عالیقدر، محمود یاوری، حسین طلاکش، سپهر محمدی، حسن حاج‌رسولیها، کریم قنبری، محمد کشاورز و ... به نمایش درآمد.

این برنامه پس از کنار رفتن تیم ملی کشورمان از دور رقابت‌ها نیز ادامه پیدا کرد و در پنجمین شب خود به دیدارهای مختلفی اختصاص داشت.

احمد باغبانباشی کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان که در سال‌های اخیر در رشته فوتسال فعالیت می‌کند، با تمجید از عملکرد برزیل و برتری 2 بر صفر این تیم برابر مکزیک اظهار داشت: برزیل شخصیت قهرمانی دارد و فوتبال روان و تکنیک‌های فردی، بازیکنان این تیم را از سایر بازیکنان متمایز می‌کند.

محمد عیدی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز که در برنامه فوتبال به وقت اصفهان حضور داشت، در مورد تیم باشگاهی و ملی مورد علاقه خود گفت: پس از تیم ملی ایران طرفدار برزیل و در میان تیم‌های باشگاهی نیز هوادار سپاهان هستم.

وی به تأثیر فوتبال در نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود: ایجاد بستر برای بروز دادن این شور و نشاط به صورت هدفدار، اقدام بسیار مثبتی است.

دست‌اندرکاران ویژه‌برنامه فوتبال به وقت اصفهان قصد دارند در آینده علاوه بر بازی‌های حساس جام جهانی، دیدارهای مهم فوتبال داخلی و بین‌المللی مانند لیگ برتر ایران، جام ملت‌های آسیا و اروپا و دیدارهای حساس لیگ‌های معتبر اروپایی را نیز در حضو علاقمندان به نمایش بگذارند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار