وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
وزیر راه و شهرسازی از تکمیل تنها بیمارستان بهارستان در خرداد سال آینده خبر داد و گفت:این بیمارستان تیرماه سال آینده تحویل وزارت بهداشت می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ 22 February 2015

به گزارش  تسنیم ، عباس آخوندی در جلسه بررسی نیازهای شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان اظهار داشت: در این شهرستان‌ها با پدیده پیچیده‌ای روبه‌رو هستیم بدین صورت که میزان جمعیتی و تراکم جمعیت این 2 شهرستان بسیار خاص است.
وی گفت: جمعیت بالا این شهرستان را در صدر شهرستان‌های کشور  از لحاظ جمعیتی و تراکم قرار داده است و به طور حتم این مهم را باید به طور ویژه مدنظر داشت.
آخوندی گفت: باید برای این منطقه طرح‌های ویژه‌ای تدوین شود تا بتوانیم به  میزان قابل توجهی در راستای خدمات‌دهی به مردم قدم برداریم.
وی افزود: در ارتباط با حوزه خدمات ارتباطی و حوزه حمل و نقل نیز دستورات لازم را برای مجموعه های مرتبط ارسال کرده‌ایم تا با بررسی‌های کارشناسه نیازهای ریلی و حمل و نقلی نیز بر طرف شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای موضوع خدمات حمل و نقلی برنامه هایی درباره استفاده از خدمات زیر بنایی (خط قدیم تهران - قم) داریم و این موضوع را نیز یکی از اولویت‌های این شهرستان قرار خواهیم داد.
آخوندی گفت: تنها بیمارستان شهرستان بهارستان نیز با توجه به میزان پیشرفت و با تلاش مسئولان و نهادهای مرتبط تا پایان سال مالی دولت در خرداد ماه به پایان می‌رسد و در تیر ماه تحویل وزارت بهداشت می‌شود تا این  بیمارستان تجهیز و به بهره‌برداری عموم  مردم این شهرستان برسد.
وی افزود: بیمارستان 64 تخت خوابی بهارستان تنها بیمارستان این شهرستان است و با توجه به میزان جمعیتی این شهرستان این مورد نیز یکی از اولویت‌های وزارت‌خانه خواهد بود و به طور حتم در خردادماه به اتمام خواهد رسید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی دیگر از مواردی که هدیه ویژه وزارت راه و شهرسازی به مردم این شهرستان خواهد بود این موضوع است که اجرای روکش و مرمت آسفالت حد فاصل میدان قائم تا سه راهی آدران شهرستان بهارستان نیز در کمترین زمان ممکن مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفته و عملیاتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار