کد خبر: ۶۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۸ 17 July 2015
حجت الاسلام والمسلمین قادرمحمدی  در گفتگو  با خبرنگار ساوج نیوز اظهار داشت:  جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان  ساوجبلاغ در بخش  چهارباغ  برگزار و تصمیمات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اتخاذ شد.
محمدی اظهار کرد: عید فطر روزی است که اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان به نمایش گذاشته می شود و هرچه نماز این روز باشکوه تر برگزار شود، دشمن شکن تر خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی ستاد برگزای نماز عید سعید فطر در  شهرستان های ساوجبلاغ دز بخش چهارباغ افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با روز عید و از ساعت ۸ صبح در حرم شهدای گمنام  به امامت حجت الاسلام  قادر  محمدی   امام جمعه این شهرستان  در شهر چهارباغ اقامه می شود.
وی ادامه داد: البته برنامه های مراسم عید سعید فطر از ساعت ۶:۳۰ صبح  آغاز می شود و از نمازگزاران و مردم متدین وانقلابی بخش چهارباغ  دعوت می شود در این برنامه ها حضور داشته باشند.
امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه نماز عید فطر دو سال است درگلزارشهدای گمنام شهر چهارباغ برگزار می شود، گفت: اجتماع مردم بخش چهارباغ در نماز عید فطر همواره چشمگیر میباشد.
رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان شاوجبلاغ بخش چهارباغ  عنوان کرد: وی با بیان اینکه حلول عید سعید فطر در تقویم رسمی روز شنبه است، افزود: با توجه به امکان حلول عید سعید فطر در روز جمعه، پیش بینی های لازم در این زمینه باید انجام شود.هماهنگی های لازم با سازمان ها و نهادهای مختلف نظیر اتوبوسرانی، آتشنشانی، اورژانس، هلال احمر، شهرداری و غیره به عمل آمده تا این مراسم به بهترین شکل برگزار شود.
گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان، واحد انتظامات ستاد برگزاری نماز جمعه چهار باغ با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان مسوولیت برقراری نظم در این مراسم را بر عهده دارند و در اطراف محل اقامه نماز مکان هایی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار