نشست هم‌اندیشی مخترعان و استعدادهای برتر استان فارس با شهردار و معاونان شهرداری شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 24 July 2018

تابناک فارس به نقل از بنیاد علمی نخبگان: نشست هم‌اندیشی اجتماع نخبگانی استان فارس با شهردار و معاونان شهرداری شیراز با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان فارس، متخصصان، محققان، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعان و مستعدان ‌‌برتر در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری شیراز برگزار شد.

 

در این نشست حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز با اشاره به لزوم رفع موانع و چالش‌های موجود با استفاده از اندیشه و ایده نخبگانی، به بیان برخی مشکلات و معضلات شهر شیراز پرداخت و گفت: امید است با ایجاد هم‌‎افزایی و تعامل بیشتر با نخبگان و مستعدان ‌برتر استان، مسائل شهر شیراز با سرعت و کیفیت بیشتری حل شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد سازوکار مناسب برای استفاده از توان نخبگانی، افزود: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و مشورتی هدفمند از جمله راه‌های آشنایی با نظرات و پیشنهادات کاربردی اجتماع نخبگانی است که شهرداری شیراز نیز بر همین اساس، برگزاری این جلسات را در دستورکار خود قرار داده است.

شهردار شیراز ادامه داد: موضوعات مطرح‌شده از نگاه اجتماع نخبگانی باید به صورت دسته‌بندی‌شده و کاملاً تخصصی گردآوری شود؛ این موضوع خاصه در حوزه‌هایی مانند شرکت دانش‌بنیان که منجر به محصول یا خدمت نوآورانه و فناورانه می‌شود، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار