جشن های چهلمین بهار انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار می شود .
کد خبر: ۶۳۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 25 July 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آغاز به کار کمیته‌های دوازده گانه شورای سیاستگذاری در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور اعضای ستاد در شیراز برگزار شد، گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم ، تبیین دستاورد‌های انقلاب و ارزش گذاری داشته‌های فعلی برگزار می شود .

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در این مراسم با بیان این که باید برای زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب ، تلاش مستمر و هدفمند داشته باشیم ، گفت: انقلاب اسلامی امروز پر قدرت‌تر از گذشته استمرار دارد و ما باید برای هدف‌های والای انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنیم .
آیت الله دژکام با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فرصت نگاه به گذشته برای توسعه هر چه بهتر انقلاب است، افزود: ما باید هدف انقلابمان را برجسته و بیش از گذشته برای مردم بازگو کنیم .
تبادار استاندار فارس هم در این نشست گفت: باید به دور از یاس و ناامیدی ، وحدت و همدلی را در جامعه گسترش دهیم .
وی افزود: باید با مردم صادق بود و نباید وعده‌هایی داد که نتوانیم آن‌ها را اجرایی کنیم .
تبادار اظهارداشت: باید با برنامه ریزی صحیح، امید، نشاط و شادابی را برای آینده جامعه به ارمغان بیاوریم.
در ادامه این جلسه برخی از اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فارس به بیان برنامه‌ها، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و نظرات خود درخصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
در این مراسم از نشان چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار