سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه مبارزه و بازی های این تیم در لیگ برتر نابرابر است گفت: باید شرایط به گونه ای باشد تا تیمهای تازه وارد، مدعی سقوط از لیگ برتر نباشند.
کد خبر: ۶۳۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 25 July 2018

 

جواد نکونام عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم ذوب آهن اصفهان با ابراز خرسندی از صعود این تیم به لیگ برتر اظهار داشت: امیدواریم بازی فردا با تیم ذوب آهن که نایب قهرمان آسیا شده و در چندسال اخیر همواره جزو مدعیان بوده و تیمی منسجم است، خوب پیش رود.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن با توجه به پتانسیل بازیکن، بودجه، مربیان، مدیریت باشگاه و شرایط تیمی سال های سال توانستند به موفقیت برسند و بازی فردا با این تیم سخت است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران یادآور شد: مبارزه تیم نساجی با دیگر تیم های لیگ برتر در جریان لیگ نابرابر است و بازی مقابل ذوب آهن سخت و سنگین است و شرایط بویژه در نیم فصل اول به دلیل شرایط یارگیری سخت است.

وی با بیان اینکه مجموعا ۲۰ بازیکن آماده و سرحال لیگ برتری در تیم ذوب آهن اصفهان وجود دارد ادامه داد: در عین حال تیم نساجی بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر صعود پیدا کرد و هشت بازیکن لیگ برتری و۱۱ بازیکن لیگ یک دارد و از این بابت اجحاف در حق تیمهایی می شود که تازه از لیگ یک وارد لیگ برتر شدند ونباید شرایط تیمهای تازه وارد، آسانسوری باشد و باید شرایط برابر داشته و همان سال مدعی سقوط نباشند.

نکونام در عین حال تصریح کرد با همه تفاسیر تیم نساجی فردا تمام تلاش خود را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه تیم نساجی پس از ۲۴ سال روانه لیگ برتر شد و در این شرایط نباید یک استادیوم خوب داشته باشد افزود: مردم زیادترین انرژی را به ما می دهند و نکته قوت ما هستند و باید مسئولان زودتر از این به فکر استادیوم می افتادند.

وی با عنوان اینکه هنوز استادیوم نساجی یکسری ایرادات فنی دارد گفت: اگر این مشکلات تا فردا حل نشود احتمال اینکه اجازه بازی در استادیوم وطنی صادر نشود وجود دارد. و امیدواریم قدمی برای ورزشگاه برداشته شود.

نکونام با عنوان اینکه بهترین جایزه و افتخارم این است که توانستم مردم قائمشهر و مازندران را خوشحال کنم گفت: شادی مردم بهترین جایزه برای من محسوب می شود.

وی به سئوالی درباره رای کمیته انضباطی درباره تبرئه تیم نساجی مازندران از شکایت تیم خونه به خونه پاسخ ندارد.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه تاجاییکه مقدور بود بازیکنان های مدنظر را جذب کردیم گفت: روند نقل و انتقالات طوری پیش رفته که بازیکنان مدنظر را جذب کردیم اما محدودیت بودجه سبب شد تا برخی بازیکنان را نتوانیم جذب کنیم و نهایتا تیم شرایط را به دست آورده و تا پایان نقل و انتقالات چندبازیکن نیز خواهیم داشت.

وی درباره آمادگی تیم گفت: با توجه به شرایط تیم آمادگی خوبی داریم و در ادامه لیگ، روند بهتر می شود و امیدواریم نهایت تلاش را انجام دهیم تا به موفقیت و گام های بزرگی دست یابیم.

نکونام با اظهار اینکه چیدمان در فوتبال بسته به توان و قدرت بازیکنان دارد ادامه داد: در فصل قبل و در لیگ یک مقابل تیمهای مدعی بازی کردیم و در فوتبال دنیا همه تیم باید بدوند و تلاش کنند و امسال به دلیل آنکه سال اول حضور در لیگ برتر است و با توجه به اینکه توان رقابت مالی با دیگر تیم ها را نداریم باید تلاش را مضاعف کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه کمیل قاسمی چند روز قبل مصدوم شده و در بازی فردا حضور ندارد گفت: تمام تلاش را برای انجام بهترین بازی به کار خواهیم بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار