سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که شرایط تیم ما و ماشین‌سازی به نوعی یکسان است، گفت: باید دید در مسابقه چه اتفاقی می‌افتد؛ امیدوارم بتوانیم از شرایط به سود خودمان استفاده کنیم و با کسب نتیجه به اهواز برگردیم.
کد خبر: ۶۳۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 26 July 2018

داریوش یزدی اظهار کرد: با توجه به بضاعتی که وجود دارد و اقداماتی که انجام شده است، در حال حاضر شرایط تیم بد نیست ولی در آینده باید تیم را تقویت کنیم.

وی با بیان این که تیم از قافله نقل و انتقالات عقب ماند، گفت: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت و من اکنون نمی‌خواهم به آن ها بپردازم، عده‌ای دوست داشتند حاشیه‌ای‌هایی برای تیم به وجود بیاورند که این کار را هم انجام دادند. همین‌ها کمی کار ما را به تاخیر انداختند ولی قطعا به آینده خوشبین هستیم و با قدرت در مسابقات لیگ برتر ظاهر می‌شویم تا در ادامه ببینیم روند به چه صورتی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خورزستان خطاب به هواداران تیمش، گفت: قطعا آن ها باید صبر و حوصله داشته باشند تا ما بتوانیم در آینده بتوانیم با آرامش در مسابقات حضور پیدا کنیم و نتایج خوبی به دست آوریم. امیدوارم هواداران با حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم، به بازیکنان روحیه بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی از همکاران تان معتقدند که باتوجه به شرایط نابسامان استقلال خوزستان، شما شجاعت کردید و هدایت تیم را پذیرفتید، عنوان کرد: اگر فردی شجاع نباشد اصلا نباید به این حیطه ورود کند. من در کار مربیگری‌ام سختی زیاد کشیده‌ام و در تیم‌هایی که بوده‌ام اتفاقات خاص نیز وجود داشته است.

یزدی بیان کرد: امیدوارم همه به استقلال خوزستان کمک کنند تا حواشی از این تیم کم شود. افراد خوبی از جمله آقای غفوری و پهلوانی نیز در باشگاه حضور دارند که تمام تلاش‌شان این است که حواشی را از تیم دور کنند و بتوانیم با آرامش در مسابقات حضور پیدا کنیم.

وی درباره دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز نیز عنوان کرد: باید برای فوتبال ناراحت باشیم که تیم‌هایش تا روز آخر مشکلات دارند و سر در گم هستند. یکی از این تیم‌ها گسترش فولاد بود که دستخوش یکسری تغییرات قرار گرفت و در نهایت با اسم ماشین‌سازی تبریز در لیگ شرکت می‌کند. در هر صورت شرایط تیم ما و ماشین‌سازی به نوعی یکسان است و باید دید در مسابقه چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم بتوانیم از شرایط به سود خودمان استفاده کنیم و با کسب نتیجه به اهواز برگردیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار