رئیس جدید شورای حل اختلاف استان قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور حجت الاسلام میانجی رئیس شوراهای حل اختلاف کشور، حجت الاسلام علی زمانی به عنوان رئیس جدید شورای حل اختلاف استان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۶۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 26 July 2018

 به گزارش تابناک قزوین، در مراسمی با حضور حجت الاسلام احمدی میانجی رئیس شوراهای حل اختلاف کشور، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان، حجت الاسلام علی زمانی به عنوان رئیس جدید شورای حل اختلاف استان قزوین معرفی شد.

حجت الاسلام علی زمانی در این مراسم اظهار کرد: باید در شورا خوش اخلاق، خوش برخورد و با حوصله باشیم‌ به حرف طرفین دعوی گوش کنیم و پس از بررسی کامل در مورد آن تصمیم بگیریم.

وی با بیان اینکه کسانی که در مسیر اصلاح ببن امور مردم گام برمیدارند کار خداپسندانه انجام می دهند افزود: شوراهای حل اختلاف با کاهش ارجاع پرونده های قضایی به افزایش میزان رضایت مردم کمک کرده است.

زمانی بیان کرد: صلح و سازش از توصیه های قرآنی است و به کاهش آسیب های اجتماعی و اصلاح امور مردم هم کمک می کند و گامی در مسیر قضا زدایی است.

رئیس جدید شورای حل اختلاف استان قزوین تصریح کرد: نوشتن متن ارا در شورای حل اختلاف بسیار مهم است و باید روشن و شفاف باشد و مورد اشکال قضات قرار نگیرد.

وی  با بیان اینکه نباید تبعیض قائل شویم و مردم باید عدالت را احساس کنند یادآور شد: ارتقا و تقویت صلح و سازش در اولویت برنامه های شورا در مدیریت جدید است.

به گفته حجت الاسلام زمانی ،ایجاد رویه قضایی در شعب، تسریع در روند صلح و سازش و ساماندهی امور زندانیان، پیگیری ایجاد شعب تخصصی و ساماندهی و تقویت واحد ارشاد و معاضدت قضایی از دیگر برنامه های شور است.

وی  اضافه کرد: برگزاری دوره های اموزش عمومی و ساماندهی ابلاغ الکترونیک و ساماندهی شعب خانواده و تکریم ارباب رجوع و نظارت و بازرسی در اولویت خواهد بود.

حجت الاسلام علی زمانی پیش از این در مسئولیت های مختلف شامل رئیس دادگاههای انقلاب اسلامی قزوین، دادستان ویژه روحانیت استانهای گیلان و قزوین و معاون دادستان ویژه روحانیت تهران خدمت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار