رابط فرهنگی کانون فرهنگی و هنری «سابقون» شیراز با اشاره به اینکه به همت این کانون فرهنگی و هنری ۱۰ هیئت در روز حضرت شاهچراغ (ع) به پابوس این امامزاده واجب التکریم (ع)، مشرف شدند، گفت: در این برنامه ۶۰۰ نفر از جوانان حضور فعال داشتند.
کد خبر: ۶۳۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 26 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:حمید غلامی، رابط فرهنگی کانون فرهنگی و هنری «سابقون» حسینه «شهدای کوی پیروزی» با اشاره به اینکه به همت این کانون فرهنگی و هنری 10 هیئت در روز حضرت شاهچراغ (ع) به پابوس این امامزاده واجب التکریم (ع)، مشرف شدند گفت: در این برنامه 10 هیئت مذهبی جوانان شرق شیراز به استعداد 600 نفر از جوانان منطقه شرق شیراز از خیابان 9 دی به شکل پیاده به حرم مطهر مشرف شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه فرهنگی برنامه های جشن و شادی در طول مسیر اجرا شد، افزود: با استقبال خادمین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، این گروه به حرم مطهر و زیارت حضرت، مشرف شدند و پس از شعرخوانی و مدیحه سرایی در خصوص احمد بن موسی (ع) توسط جوانان هیئت اجرا شد.

 

خاطر نشان می شود، کانون فرهنگی و هنری «سابقون» حسینه «شهدای کوی پیروزی» از کانون های فعال شهرستان شیراز است که در مناطق کمتر برخوردار به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار