فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و مدیرکل زندان‌های استان یزد برای بازدید از طرح‌های تامینی و تربیتی زندان اردکان از این زندان بازدید کرد.
کد خبر: ۶۳۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 29 July 2018

 سردارمحسن ایزد خواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور گفت: خوشبختانه ندامتگاه اردکان یکی از نمونه‌ترین ندامتگاه‌های استان یزد است برخی از اشتباهات در زندان توجه بیشتر پرسنل کادر زندان را می‌طلبد، با توجه به این که دشمنان از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند.

ایزد خواه افزود: یکی از برنامه‌های اخیر آن‌ها سو استفاده از سرباز وظیفه است، باید با آموزش‌های مدون و مستمر و همچنین هوشیاری هرچه بیشتر مسئولین و پرسنل وظیفه، این پروژه را هم به مانند قبل با شکست روبرو کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجموعه زندان‌های استان با تلاش و همت شبانه روزی همه همکاران از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های استان یزد نیز در خصوص برنامه‌های آموزشی برای سربازان وظیفه در حوزه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، روان درمانی، حفاظت گفت: آموزش پرسنل وظیفه، همواره از مهمترین اهداف سازمان زندان‌ها بوده است، چراکه سربازان امانت‌هایی گرانبها می‌باشند.

رضا ذوالفعلی نژاد ادامه داد: محیط زندان با تمامی سختی‌هایی که دارد می‌تواند برای سربازان محیط آموزشی پرباری باشد و لازمه بهره مندی از این فضای آموزشی هوشیاری، یادگیری و تمرین مطالبی است که در دوره‌ها ارائه می‌شود.

بازدید از اندرزگاه‌های زندان، برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و فعالیت‌های اشتغال و حرفه آموزی زندانیان از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار