کلنگ طرح توسعه اورژانس شهر جدید صدرا به زمین زده شد.
کد خبر: ۶۳۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 30 July 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران: با اهداء زمین رایگان توسط این شرکت، طرح توسعه اورژانس شهر جدید صدرا کلنگ‌زنی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین نژادیان امام‌جمعه شهر صدرا در این مراسم از اقدامات مؤثر صورت پذیرفته در دوران مدیریت جدید عمران صدرا تقدیر کرد و گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب لازم است مدیران شهر صدرا به‌عنوان نیرویی واحد اقدام کرده و در کنار یکدیگر باشند.

وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری کلیه مدیران صدرا این شهر جدید روزبه‌روز بیشتر به سمت ایده آل‌ها پیش رود.

خلیل حاجی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز در خصوص این مراسم گفت: نگاه دولت تدبیر وامید در بخش داخلی و اجتماعی، نگاهی سلامت‌محور بوده و تأکید ویژه ریاست محترم دولت همواره بر این اساس استوار بوده است که سلامت جامعه از مهم‌ترین ارکان موردتوجه دولت است.

وی ادامه داد: توسعه مرکز اورژانس شهر صدرا بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی را در این شهر جدید رفع می‌کند و استفاده از امکانات و تجهیزات نوین در عرصه بهداشت و درمان می‌تواند به افزایش رضایتمندی و بهره‌مندی بیشتر مردم از میزان خدمات ختم شود.

حاجی پور افزود: این مرکز در زمینی به مساحت 300 مترمربع و در یک طبقه با 160 متر زیربنا احداث خواهد شد که زمین آن توسط شرکت عمران در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات خیر خواهانه خیرین شهر جدید صدرا اظهار داشت: این مرکز به یاری خداوند تا 6 ماه آینده توسط غلامحسین توانا یکی از خیرین با سابقه شهر صدرا اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شایان‌ذکر است این مرکز با بهره‌مندی از پزشک آقا و خانم، در دو بخش ویژه خواهران و ویژه برادران به شهروندان شهر جدید صدرا خدمات ارائه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار