زوج شیشه‌ای در جنونی آنی نوزادشان را فروختند؛
زوج شیشه‌ای که دختر سیزده ماهه خود را به خاطر خرید موادمخدر فروخته بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 20 July 2015
زن و شوهر شیشه‌ای که از سه سال قبل خانه خود را پاتوق معتادان ولگرد کرده بودند، هفته گذشته دختر سیزده ماهه خود را به فردی معتاد فروختند و در ازای آن ١٠٠هزارتومان از او گرفتند تا این پول را صرف مواد مخدر صنعتی بکنند. تمام بهای این طفل معصوم تنها خرج سه روز مواد مخدر این زوج معتاد شد.
پدر و مادر مرد جوان زمانی که متوجه مفقودیت نوه‌شان شدند، سراغ نوزاد را از پدر و مادرش گرفتند اما اظهارات زوج شیشه‌ای مبنی ‌بر‌اینکه با فردی مشکل داشته‌اند و او کودکشان را ربوده، پدربزرگ و مادربزرگ دل‌نگران را قانع نکرد.
این پدربزرگ و مادربزرگ که بسیار نگران وضعیت نوه‌شان بودند موضوع را به پلیس اعلام کرده و خواستار پیگیری سریع پرونده شدند.
رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر به شهرآرا گفت: افسران آگاهی کلانتری شهید رجایی مشهد در پیگیری پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد فردی معتاد دختر ١٣ماهه زوج جوان را با خود برده است.
سرهنگ حجت نیکمرام افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و ردزنی‌های پلیسی، فرد موردنظر شناسایی و دستگیر شد. این جوان معتاد ابتدا با تناقض‌گویی قصد منحرف ساختن تحقیقات پلیس را داشت اما در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت ندید و صراحتا اعتراف کرد که «دختر کوچولو را به مبلغ ١٠٠هزارتومان از زن و شوهر شیشه‌ای خریده است.»
وی خاطرنشان کرد: پلیس در پیگیری‌های بعدی پرونده پس از گذشته ٢٤ساعت دختر سیزده ماهه را به پدربزرگ و مادربزرگش تحویل داد.
رئیس پلیس مشهد گفت: آخرین گام پیگیری این پرونده از سوی پلیس با دستگیری متهمان این پرونده همراه بود که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
امیر محصل- شهرآا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار