کد خبر: ۶۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 20 July 2015

فرماندار شهرستان کرج با تاکید براینکه آب و غذای لازم برای آسیب‌دیدگان تامین و بین آن‌ها توزیع شده است، گفت: از طریق تانکر آب مورد نیاز برای آن‌ها تامین می‌شود.
محمدتقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه تا به این لحظه تعداد کشته‌شدگان حادثه سیل روستای سیجان به 8 نفر افزایش یاقته است، اظهار داشت: تعداد زیادی از وسایل نقلیه موجود در این منطقه دچار آسیب شده‌اند.
وی با بیان اینکه تعداد مفقودین این حادثه به درستی مشخص نشده است، افزود: امدادرسانی توسط نیروهای امدادی در این منطقه همچنان ادامه دارد.
وی با تاکید براینکه آب و غذای لازم برای آسیب‌دیدگان تامین و بین آن‌ها توزیع شده است، خاطرنشان کرد: از طریق تانکر آب مورد نیاز برای آن‌ها تامین می‌شود.
فرماندار کرج با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو برای کشف اجساد در پائین رودخانه کرج- چالوس همچنان ادامه دارد، بیان کرد: نیازی به کمک‌رسانی سایر استان‌ها وجود ندارد و نیروهای امدادی البرز قادر به ارائه خدمات لازم هستند.
ایرانی با بیان اینکه این حادثه در کنترل عوامل امدادی است، یادآور شد: اطلاعات تکمیلی در راستای افزایش تعداد کشته‌شدگان و مصدومان متعاقبا اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار