جشنواره مالک اشتر به‌منظور تجلیل از برترین‌های بسیج در لامرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 05 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان صبح امروز در جشنواره مالک اشتر بسیج که به‌منظور تجلیل از برترین‌های بسیج لامرد در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار شد اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف فرماندهی معظم کل قوا بوده است که همه‌ساله بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی نیروهای مسلح، به‌منظور توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان و مدیران رده موفق در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

سرهنگ حسن عبدالله‌زاده افزود: برگزاری این جشنواره در سطح ناحیه‌ای فرصتی برای تقدیر از برترین‌های رده‌های مقاومت و همچنین معرفی و تشویق موفق‌ترین فرماندهان و مدیران در سطوح مختلف بسیج است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره هرساله از سوی سپاه فجر فارس به‌صورت متمرکز برگزار می‌شد گفت: در سال 97 برگزاری این جشنواره به نواحی مقاومت بسیج واگذار شده و پس از تشکیل کارگروه تخصصی داوری، عملکرد برنامه‌های سال 1396 موردبررسی قرار گرفت و رده‌ها، فرماندهان و مدیران برتر بسیج انتخاب شدند.

دبیر اشراف فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز با اعلام اینکه در این جشنواره از 22 رده اقشار مختلف بسیج تجلیل شد خاطرنشان کرد: 11 پایگاه مقاومت بسیج، 2 سرگروه حلقه شجره طیبه صالحین، 6 معاونت در حوزه‌های مقاومت، یک واحد پیشگام دانش‌آموزی و یک معاونت ستاد ناحیه لامرد در قالب لوح فردی و سازمانی تجلیل شدند.

قاسم نسیم‌افزا ادامه داد: در این جشنواره پیام فرماندهی سپاه فجر استان فارس قرائت شد و در خصوص روند و فرایند اجرایی جشنواره و انتقال تجربیات موفق رده‌های برتر بسیج بحث و تبادل‌نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار