معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد:
کد خبر: ۶۳۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 05 August 2018

 

تابناک هرمزگان- خانم دکتر فاطمه عامری سیاهویی معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 97 از سوی سازمان سنجش کشور، افزود: دانشگاه پیام نور در سراسر استان هرمزگان امسال نیز در تمام گروههای آزمایشی، دانشجو می پذیرد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، خانم دکتر عامری افزود:آن دسته از کسانی که در آزمون سراسری نیز شرکت نکرده اند، می توانند براساس سوابق تحصیلی یا بدون آزمون ثبت نام نمایند.

وی اظهار داشت: علاقمندان به تحصیل می توانند از 15 مرداد 97 به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org یا به مراکز و واحدهای سراسر در استان مراجعه و ثبت نام نمایند.

معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه نظام آموزشی می تواند در زیر ساخت های it نیز خدمات دهی ارائه نمایید ، اظهار داشت: اینترنت با تخفیف 15 درصدی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

خانم دکتر عامری خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور یکی از بهترین و بزرگترین دانشگاه های دولتی است که در حوزه آموزش رتبه اول بین دانشگاههای کشور و در حوزه پژوهش نیز جزء 10 دانشگاه برتر دانشگاه می باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار