مهاجم تیم لیگ برتری ملوان بندرانزلی با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال پاس همدان پیوست.
کد خبر: ۶۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 21 July 2015
مهاجم تیم لیگ برتری ملوان بندرانزلی با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال پاس همدان پیوست.

 به گزارش ایرنا؛ سرپرست تیم پاس همدان ایرنا گفت: آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت ملوان بندرانزلی با عقد قرارداد یکساله به طور رسمی به تیم پاس همدان پیوست و این تیم را در رقابت های لیگ دسته یک در فصل جاری همراهی می کند.

ابراهیم محمودی اظهار کرد: آرمان رمضانی بازیکن فصل گذشته ملوان بندرانزلی که در نیم فصل دوم لیگ دسته یک به صورت قرضی در فجرسپاسی شیراز پیوست و دو گل هم به ثمر رساند، با عقد قرارداد یکساله به جمع شاگردان داوود مهابادی ملحق شد.

وی اضافه کرد: رمضانی از امروز در اردوی تمرینی تیم پاس اضافه می شود.

محمودی در ادامه از پیوستن مهاجم تیم شهرداری زنجان به پاس همدان خبر داد و گفت: نیما پرتویی مهاجم بلندقامت قزوینی که سابقه بازی در تیم های شهرداری زنجان و کاسپین قزوین را دارد پس از حضور در تمرین تیم پاس مورد تایید کادر فنی قرار گرفت و با وی قرارداد یکساله منعقد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون قرارداد رسمی با مختار جمعه زاده، میلاد صادقیان، امین پورعلی، محسن ورزکار، سیدرسول حسینی، مسعود محمدپور، آرمان رمضانی و نیما پرتویی منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل فهرست رده سنی بزرگسالان تیم پاس چهار جای خالی داریم که قطعا با پایان یافت فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، نفرات مدنظر را جذب خواهیم کرد.

تیم پاس در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار