مدیر کمیته امداد امام (ره)چرداول خبرداد
سال گذشته یک هزار و 265 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در رشته های پرورش گیاهان دارویی، آموزش رایانه، پرورش دام، کشت زعفران، قالیبافی، حصیر بافی، خیاطی، مراقبت و زیبایی دوره های آموزشی را گذارنده و از تسهیلات اشتغال زایی نیز بهره مند شدند.
کد خبر: ۶۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 22 July 2015
فتاح الفتی مدیر کمیته امداد شهرستان چرداول گفت: دوره های آموزشی مهارت آموزی مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال 94 در قالب 6 کارگاه آموزشی آغاز شده است.

وی رشته های آموزشی در این کارگاه ها را شامل قالیبافی، خیاطی، مراقبت و زیبایی، حصیر بافی و جوجه کشی اعلام کرد و افزود: هم اکنون 100 نفر از کارآموزان در این دوره ها حضور دارند.

الفتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت کسب مهارت و ایجاد شغل پایدار برای مددجویان، مقدمات لازم برای برگزاری دوره های آموزشی با همکاری مرکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد در این شهرستان فراهم است.

وی یادآور شد: سال گذشته یک هزار و 265 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در رشته های پرورش گیاهان دارویی، آموزش رایانه، پرورش دام، کشت زعفران، قالیبافی، حصیر بافی، خیاطی، مراقبت و زیبایی دوره های آموزشی را گذارنده و از تسهیلات اشتغال زایی نیز بهره مند شدند.

سه هزار و 750 خانوار با جمعیتی بیش از 9 هزار و 700 نفر در شهرستان چرداول زیر پوشش خدماتی حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار