مدیر کمیته امداد امام خمینی فامنین گفت: 150 میلیون ریال زکات فطره از سوی مهمانان ضیافت الهی در فامنین جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۶۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 22 July 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی فامنین گفت: 150 میلیون ریال زکات فطره از سوی مهمانان ضیافت الهی در فامنین جمع‌آوری شد.

به گزارش فارس؛ مسعود کرمی با بیان اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام و محسنین را اجرا کرد، اظهار کرد: 150 کودک بی‌سرپرست در قالب این طرح زیر پوشش خیرین شهرستان فامنین قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در ماه رمضان بیش از یک‌هزار و 700 پرس غذای گرم در قالب افطار در بین مددجویان زیر پوشش این شهرستان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی فامنین اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» را یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: در این طرح با سرکشی روزانه از خانواده‌های نیازمند به‌ همراه خیرین، مشکلات آنها از نزدیک بررسی می‌شد.

وی توزیع سبد کالایی در بین نیازمندان و اجرای طرح حامی‌یابی با هدف توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان دانست گفت: 620 پرس سبد غذایی در بین مددجویان توزیع شد.

کرمی با بیان اینکه امسال 105 حامی نیازمند جذب کمیته امداد شدند، افزود: از این تعداد 35 حامی از شهرهای همدان و فامنین و 65 حامی از شهر تهران بوده است.

‎مدیر کمیته امداد فامنین در پایان با اشاره به برپایی 60 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: بر این اساس 150 میلیون ریال زکات فطره از سوی مهمانان ضیافت الهی جمع‌آوری شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار