رشت - ایرنا - در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، تیم دخانیات رشت برابر تیم سرخ پوشان صومعه سرا به برتری رسید .
کد خبر: ۶۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 22 July 2015
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، در جریان این مسابقه که از هفته هفتم این رقابت ها برگزار شد ، تیم فوتبال دخانیات رشت با نتیجه چهار بر دو تیم فوتبال سرخ پوشان صومعه سرا را مغلوب کرد تا همچنان در صدر جدول گروه خود قرار گیرد .

در جریان این مسابقه که در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال دخانیات رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست یک پیروزی پرگل خانگی را کسب کند .

در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، دیدار تیم های فوتبال مرغ مادر صومعه سرا و هفت شهر رشت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم فوتبال قایقران رودسر نیز با نتیجه چهار بر دو شاهد اسالم تالش را مغلوب کرد .

همچنین دیدار تیم های فوتبال کوثر رشت و شهدای لشت نشاء با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم فوتبال کاسپین پره سر موفق شد با دوگل تیم وحدت شاندرمن ماسال را شکست دهد .

در جدول رده بندی این رقابت ها و از گروه اول ، تیم های فوتبال هفت شهر رشت و مرغ مادر صومعه سرا در صدر جدول قرار دارند و از گروه دوم نیز ، تیم های فوتبال دخانیات رشت و شهدای لشت نشاء همچنان صدرنشین هستند . 

در رقابت ها فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار