استاندار قزوین در برنامه شب های فیروزه ای:
استاندار قزوین در برنامه شب های فیروزه ای گفت:هفته فرهنگی قزوین فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان است
کد خبر: ۶۴۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 28 August 2018

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در برنامه شب های فیروزه ای که در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار و بطور زنده از شبکه 5 و سیمای مرکز قزوین پخش می شد در سخنانی اظهار کرد: ملت ایران از یک سابقه و پیشینه تاریخی بسیار طولانی در بین همه ملت ها برخوردار می باشد و در این میان قزوین نیز استانی است که دارای پیشینه تاریخی،فرهنگی و تمدنی بالایی می باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری هفته فرهنگی قزوین و اجرای برنامه های متنوع در وهله اول آشناکردن مردم استان با ریشه های فرهنگی و تاریخی خودشان می باشد تا در دنیایی که در معرض جهانی شدن یا جهانی سازی قرار دارد بتوانیم فرهنگ اقوام را بعنوان یک برند در سطح دنیا مطرح کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه"باید قزوین را به مردم کشور معرفی کنیم." بیان کرد: در سطح کشور قزوین را بیشتر بعنوان استانی صنعتی و کشاورزی می شناسند که واقعیت دارد اما بخش گردشگری آن مغفول مانده و به درستی شناسانده نشده است که هفته فرهنگی قزوین فرصتی برای معرفی قزوین به سایر هموطنان می باشد.

زاهدی گفت: معمولا قزوین را بعنوان مقصد گردشگری کمتر انتخاب می کنند درحالیکه موقعیت جغرافیایی و مواصلاتی قزوین و وجود زیرساخت های مناست حمل و نقل در قزوین می تواند این استان را به مقصد و هدف گردشگران تبدیل کند و هفته فرهنگی قزوین فرصت مناسبی برای تحقق این هدف است.

وی تصریح کرد: کشور ایران مجموعه ای از اقوام و فرهنگ های مختلف است که در کنار هم زندگی می کنند و هرچقدر بیشتر همدیگر را بشناسند وحدت ملی و انسجام اجتماعی و ملی بیشتر تقویت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار