مسئول مرکز مشاوره جمکران عنوان کرد: شبهات اعتقادی، 80 درصد موضوعاتی است که توسط جوانان در مرکز عمومی مشاوره جمکران مطرح می شود.
کد خبر: ۶۴۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 01 September 2018

به گزارش تابناک قم،حجت الاسلام والمسلمین شاهینی عنوان کرد: مرکز مشاوره جمکران در دو بخش عمومی و تخصصی، آماده ارائه مشاوره به متقاضیان است؛ بخش عمومی این مرکز در دوقسمت خواهران و برادران در داخل مسجد با حضور اساتید در سطح ارشد و دکتری درحال فعالیت است.

وی در خصوص بخش تخصصی مرکز مشاوره جمکران مطرح کرد: این بخش خارج از مسجد جمکران و مقابل دارالشفاء این مسجد به ارائه مشاوره در زمینه کودک، ازدواج و خانواده می پردازد که علاقمندان پس از نوبت دهی و مشاوره‌ی تلفنی، در این مرکز حضور پیدا کرده و در زمینه‌ تقاضای خود، مشاوره می گیرند.

مسئول مرکز مشاوره جمکران خاطر نشان کرد: شبهات اعتقادی بیشترین موضوعاتی است که توسط جوانان در مرکز عمومی مشاوره جمکران مطرح می‌شود، اما علاوه بر این موضوعات، مسائلی در خصوص کودک، ازدواج و خانواده نیز در این مرکز بیان می‌شود که درصورت صلاح دید مشاوران، افراد به مرکز تخصصی مشاوره جمکران ارجاع داده می‌شوند.

شاهینی گفت: خدمات مرکز مشاوره جمکران در بخش عمومی کاملا رایگان بوده و در بخش خصوصی طبق تعرفه، هزینه‌ی مشاوره از مراجعه کنندگان دریافت می‌شود؛ کارشناسان این بخش نیز ازاساتید دانشگاهی خبره سطح ارشد و دکتری هستند.

وی در خصوص ساعات مراجعه به این مرکز اظهارکرد: بخش عمومی مرکز مشاوره مسجد جمکران، درهردو قسمت آقایان و خانم ها، صبح ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 18الی 22 آماده ارائه مشاوره به متقاضیان است؛ متقاضیان دریافت مشاوره در بخش تخصصی پس از تماس با این مرکز و دریافت نوبت، می‌توانند از خدمات این بخش به صورت حضوری استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار