رییس اتاق بازرگانی اصفهان:
تابناک: رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی وظیفه دارد که پشت سر کارآفرینان حرکت کند، البته نه به جهت حمایت بلکه جهت اطاعت از کارآفرینان و بدانید که در این راه از هیچ هزینه و وقتی کم نخواهیم گذاشت.
کد خبر: ۶۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 22 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید عبدالوهاب سهل آبادی صبح امروز (چهارشنبه) در اتاق بازرگانی اصفهان در افتتاحیه رویداد کارآفرینی هم نت با اشاره به تعدادی از ورشکستگان استان اصفهان، اظهار کرد: دیروز کسی به من مراجعه کرد که زمانی جزء افراد مطرح کشوری بود، اما امروز کارش به جایی رسیده که شب‌ها در مسافرخانه می‌خوابد و مسوولان نیز به این فکر هستند که چنین افرادی چطور کمتر در زندان بمانند.

وی با بیان اینکه ادبیاتی در کار، تولید و فرهنگ صنعتی شدن در کشور معطوف شده افزود: دیری نمی‌پاید که می‌بینیم افراد، یکی یکی کارشان به بیمارستان می‌کشد و یا اسیر زندان می‌شوند.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: چرا اصفهان باید بیشترین آمار سرطان و ام اس را داشته باشد و کویر دورمان را محاصره کرده باشد؟ چرا باید صنایعی داشته باشیم که نتوانیم به لحاظ زیست محیطی مشکلاتش را رفع کنیم؟

سهل آبادی با اشاره به سفر هیئت آلمانی به اصفهان، گفت: آلمانی‌ها در جلسه‌ای که با هیئت مدیره اتاق داشتند عنوان کردند که به شهری رؤیایی آمدیم؛ شما اصفهانی‌ها در بهشت زندگی می‌کنید، چراکه پتانسیل‌های این شهر بالاست و اصلاً نیازی به انرژی هسته‌ای ندارید.

وی با طرح پرسش‌هایی همچون اینکه چرا با این همه تعریفی که آلمانی‌ها کردند، بسیاری از افراد این شهر بیکار هستند و چرا بانک‌ها به بنگاه‌های اقتصادی تبدیل شدند و چگونه است که این همه بیماری داریم، تصریح کرد: با تحولی که در سیستم هیئت مدیره اتاق بازرگانی به وجود آمده دیگر افراد حق ندارند در این چهار سال فکری برای خود کنند. اتاق برای همه است و همه برای نجات اقتصاد ایران باید دست به دست هم دهیم.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به کارآفرینان، عنوان کرد: اتاق بازرگانی وظیفه دارد که پشت سر کارآفرینان حرکت کند، البته نه به جهت حمایت بلکه جهت اطاعت از شما کارآفرینان و بدانید که در این راه از هیچ هزینه و زمانی کم نخواهیم گذاشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار