جانشین فرمانده انتظامی اصفهان:
خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۵ قاچاقچی با ۳۰۳ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 22 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین حسین‌زاده درباره کشف 303 کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان اظهار داشت: در ادامه طرح‌های مقابله‌ای فرماندهی انتظامی استان اصفهان با ورود و قاچاق محموله‌های مواد مخدر به استان اصفهان، در ‌عملیاتی هم‌زمان در 24 ساعت گذشته 15 قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این رابطه تعداد 7 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار 297 کیلو و 300 گرم تریاک و 6 کیلو و 200 گرم حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه عملیات موصوف در منطقه شرق استان اصفهان انجام گرفته است، بیان کرد: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های شهرضا و نائین حضور داشتند‌.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد را در پوشش بار و مسافر به استان‌های شمالی کشور انتقال دهند، تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان و اشرافیت ماموران پلیس و به کارگیری تجهیزات و اقدامات تخصصی روز توانسته‌ایم مسیرهای استان اصفهان را برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار