نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان اینکه فشار‌های آمریکا علیه ایران نشان از قدرت بالای ایران در جهان دارد، گفت: صلابت بالای نظام انقلاب اسلامی در دنیا است که باعث شده استکبار و غرب از ایران بترسند و برای مهار ایران، به‌فکر مشکل‌تراشی بیفتند.
کد خبر: ۶۵۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 09 September 2018
آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی با اشاره به زیربنای تشکیل نظام اسلامی بیان کرد: قرآن کریم زیربنای تشکیل نظام و انقلاب اسلامی است و این نظام با تمسک به‌قرآن و عترت و دعاهای‌خالصانه امام زمان (عج) و اشخاص خالص و مخلص تا کنون ادامه یافته است.

به‌گزارش ایسنا، آیت‌الله موسوی‌اصفهانی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان، با تأکید بر مشکلات موجود برای تشکیل انقلاب اسلامی، گفت: مردم با بصیرت از تمامی مشکلات و دستاورد‌های انقلاب طی این ۴۰ سال آگاه هستند و با استقامت شهدا و خانواده مکرمشان امروز شاهد رسیدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم.

وی با تأکید بر برجسته کردن نقاط قوت انقلاب برای مردم، اظهار کرد: این کار باعث می‌شود تا مردم با وجود گرانی تحمیلی و بی‌تدبیری اقتصادی نقاط قوت را فراموش نکنند و این مهمترین رسالت ما در این ۴۰ سال است و این وظیفه در صدر همه به عهده صداوسیما و ائمه جمعه است.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اقدام لازم برای برجسته کردن دستاورد‌های انقلاب، افزود: باید فهرستی ازایران قبل و بعد انقلاب اسلامی در همه جهات تهیه و به‌همه مراکز فرهنگی ارسال شود.
 
موسوی‌اصفهانی با تأکید بر نبود تفکر غرب‌گرایانه در بین دولتمردان خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید امید به خارج را از دست دهند و بدانند که همانند سخنان رهبری اروپا برادر آمریکا است و نمی‌تواند منفعتی برای ایران داشته‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با اشاره به استحکام انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جوامع بشری همانند خود بشر دارای دوران رشد، بلوغ و استحکام هستند.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در رابطه با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همانطور که در قرآن کریم ۴ بار کلمه اربعین آمده، یکی از آن‌ها به معنی بلوغ و استحکام است؛ اکنون نظام ما در آستانه ۴۰ سالگی است و باید متوجه شد که این نظام به رشد و بلوغ قابل توجهی رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار