استاندار قزوین از ورزشکار نونهال قزوینی؛خانم فردخت علیمی دارنده مقام اول رنکینگ تنیس کشور در رده سنی زیر ده سال تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 27 September 2018

استاندار قزوین از نونهال قزوینی؛نفر اول مسابقات رنکینگ تنیس کشور تقدیر کرد

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین از خانم فردخت علیمی ورزشکار نونهال قزوینی بخاطر کسب مقام اول مسابقات رنکینگ تنیس کشور  در رده سنی زیر ده سال تقدیر کرد.

در بخشی از تقدیر نامه استاندار قزوین آمده است: کسب جایگاه ارزشمند نفر اول رنکینگ تنیس کشور در رده سنی زیر ده سال را که نشان از تلاش و پشتکار شما می باشد تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

استاندار در ادامه آورده است:ضمن ارزوی تداوم موفقیت ها  ثبات قدم و پیروزی های روز افزون در میادین ملی و فراملی برای ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر عج از خداوند متعال مسالت مینمایم . امید است با یاری جستن از الطاف الهی همواره نمونه بارزی از یک نوجوان ورزشکار با ایمان باشید

گفتنی است، قهرمانی مسابقات رده سنی کشور در مردادماه سالجاری در سمنان ، نایب قهرمانی مسابقات کشوری در مجموعه ورزشی آزادی تهران، نایب قهرمانی در مسابقات رده سنی  کشور در ساری، نفر سوم در مسابقات کشوری در شهرکرد، قهرمان استان قزوین در رده زیر ده سال، نایب قهرمانی مسابقات کشوری در مجموعه اشراق تهران، نایب قهرمانی در مسابقات رده سنی جام رمضان در تهران و نایب قهرمانی مسابقات رده سنی زیر 12 سال کشور در سمنان از جمله افتخارات این ورزشکار نونهال قزوینی است.

آخرین مقام وی قهرمانی در مسابقات کشوری زیر ده سال و نایب قهرمانی در مسابقات زیر 12 سال در شهر سمنان می باشد که بعنوان کوچکترین شرکت کننده در رده مذکور موفق شد به فینال این دوره از مسابقات راه یافته و این افتخار را برای استان کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار