فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از جانفشانی‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.
کد خبر: ۶۶۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 27 September 2018

به گزارش تابناک قزوین،همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه کارکنان بنیاد تاکستان و جمعی از مسئولان با خانواده شهید محمدرضا مرادخانی دیدار کردند.


در این دیدار شاهرخی ضمن گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس گفت: این دوران گنجینه‌ای ارزشمند از جانفشانی‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: شهدا در هشت سال دفاع مقدس با اخلاص و شجاعت در برابر دشمنان مبارزه کردند تا با شکست دادن آنها از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی حراست کنند.


این مسئول گفت: دفاع مقدس تبلوری از اراده، مقاومت و ایستادگی شهدا و جانبازان در دفاع از آرمان‌های اسلام است که امروز بایستی رشادت‌های این عزیزان به آحاد جامعه تبیین و تشریح شود.


وی افزود: امروز باید ابعاد مختلف دفاع مقدس به جوانان که این دوران را ندیده، تبیین شود تا آنها در جریان فداکاری‌ها و حماسه‌هایی که شهدا خلق کردند، باشند.


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به ایام محرم گفت: شهدا با تاسی از سیره‌ی امام حسین(ع) و یارانش به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند تا از ادامه‌دهندگان این امام بزرگوار باشند.


گفتنی است، در این دیدارها سرهنگ غلامرضا مهرعلیا فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج، بهرامعلی کشاورزقاسمی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان و محمد حسینی شهردار و اعضای شورای شهر آبگرم حضور داشتند.


مسئولان یاد شده با اهدای هدایایی از مقام والای خانواده شهید مرادخانی تجلیل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار