مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دولت از مسئولیت خود در اقتصاد شانه خالی نکند و نگرانی های ایجاد شده را از بین ببرد.
کد خبر: ۶۶۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 29 September 2018

دولت از مسئولیت خود در اقتصاد شانه خالی نکند

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام علی معبودی جمعه شب در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع مردم شهر اقبالیه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است و ما اگر می خواهیم این مشکلات امروز را برطرف کنیم باید به این گنجینه مراجعه کنیم.

وی یادآور شد: ما در دفاع مقدس تنها بودیم در مقابل استکبار جهانی، ما با اتکا به نصرت ویاری الهی و با رهبری امام راحل و حضور مردم موفق شدیم به جهان فائق شویم.

معبودی خاطر نشان کرد: همان گونه که در زمان دفاع مقدس مردم و دولت مردان با آمدن در صحنه و مقاومت و ایستادگی به پیروزی دست یافتند امروزه نیز در جنگ روانی و اقتصادی دولت باید با تدبیر انسان های شایسته را انتخاب کند و امیدش را از غرب قطع کند تا بتوانیم از وضعیت اقتصادی به وجود آمده گذر کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: دولت باید اقتدار خود را ثابت کند و فرمان اقتصاد را به دست گیرد و نگرانی های ایجاد شده را از بین ببرد و از زیر مسئولیت شانه خالی نکند.

وی عنوان کرد: مردم نیز در این شرایط سخت وظیفه دارند به هم کمک کنند و صبر و تحمل داشته باشند و با احتکار و هجوم به خرید کالا به این وضعیت دامن نزنند.

برچسب ها: برچسب ، دولت ، استان قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار