جشنواره خريد٫ جشنواره سلامت٫ مسابقه بازي‌هاي كامپيوتري٫ اجراي كنسرت٫ رالي تور٫ مسابقات ورزشي٫ برنامه هاي استقبال در فرودگاه و اجراي جُنگ شادي در تالار شهر از جمله برنامه هاي متنوع جشنواره تابستاني كيش است.
کد خبر: ۶۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 25 July 2015
 به گزارش تابناک، هجدهمين جشنواره تابستاني كيش شامگاه يكشنبه چهارم مرداد با اجراي برنامه هاي شاد و مفرح در تالار شهر كيش اغاز مي شود.
 
جشنواره خريد٫ جشنواره سلامت٫ مسابقه بازي‌هاي كامپيوتري٫ اجراي كنسرت٫ رالي تور٫ مسابقات ورزشي٫ برنامه هاي استقبال در فرودگاه و اجراي جُنگ شادي در تالار شهر از جمله برنامه هاي متنوع جشنواره تابستاني كيش است.
 
به گفته محب خدايي معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش در طول برگزاري اين جشنواره روزانه در مراسم قرعه كشي بازارها 1 دستگاه خودرو به قيد قرعه به گردشگران اهدا مي شود . علاوه بر اين گردشگران از تخفيف 10 تا 30درصدي مراكز خريد بهره مند مي شوند. جامعه بازاريان و بازرگانان كيش نيز هرروزه تا سقف 10میلیون تومان جايزه ويژه براي گردشگران در نظر گرفته است.
 
محب خدايي با اشاره به اينكه محوريت سفر به كيش در مرحله اول خانواده ها هستند گفت: یکی از پتانسيل هاي قوي گردشگری در جزیره كيش خانواده ها هستند و به همین منظور برنامه هاي جشنواره تابستاني شامل بخش هاي متنوعي ویژه سنین مختلف و همه اعضای خانواده خواهد بود.
 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش٫ کنترل كيفي و كمي كالاها در مبادی ورودی را از جمله اقداماتی بر شمرد كه درراستای بهبود گردشگری خرید و رونق اقتصادی بازارها توسط معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در حال انجام است.
 
همچنين همزمان با برگزاري جشنواره تابستاني جشنواره سلامت کیش با همكاري مركز توسعه سلامت، بيمارستان كيش و بيمارستان فوق تخصصي ايرانيان در جزيره كيش برگزار مي شود.
 
در این برنامه گردشگران با حضور پزشکان حاذق از خدماتی مانند ويزيت رايگان و تخفیف های 50 درصدی بهره مند خواهند شد تا درکنار سفر به کیش و استفاده از امکانات این جزیره با هزینه های کمتر خدمات بهداشتی درمانی دریافت کنند.
 
در جشنواره سلامت در كيش جراحان و متخصصان مطرح كشور از جمله پروفسور موید علویان در زمینه فایبرو اسکن کبد٫ پروفسور دبیر اشرافی درخصوص نازایی٫ پروفسور امام در زمينه روماتولوژی و مفاصل و دکتر نصیری در خصوص بيماري هاي پوست و زیبایی به گردشگران خدمات تخصصي و فوق تخصصي ارائه می كنند.
 
خدمات ماسه درمانی٫ آب درمانی و طب سنتی نیز از دیگر برنامه های جشنواره سلامت كيش است.
 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنين از برگزاري مسابقات بازیهای کامپیوتری در طول جشنواره تابستاني خبر داد و افزود : اين مسابقات در مرحله اول برای علاقمندان داخل کشور درکیش برگزار می شود و درمرحله دوم از اوایل مهر نفرات برتر این رقابت ها در مسابقات آسیایی در جزیره کیش با 80 شرکت کننده کشورهای مختلف رقابت می کنند.
 
برنامه هاي ویژه کودکان با نام دهكده لاكي و دلفي در جشنواره تابستاني كيش از ديگر برنامه هاي مفرحي است كه ويژه گروه سني كودك طراحي شده و در اين دهكده کودکان با كاراكترهاي عروسكي با نامهاي لاكي و دلفي آشنا مي شوند .
 
اين عروسكها 2 شخصيت اصلي در حوزه گردشگري کیش هستند و درکنار آن برنامه های زیادی مانند گریم کودکان در بازارها٫ و نمایش های مختلف برای آن برگزار می شود.
 
سومين جشنواره رالي تور نيز با هدف جذب گردشگر ، آموزش ايرانگردي ، رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از ديگر برنامه مفرح و شادي است كه در كيش برگزار مي شود و جوايز آن از جمله تسهیلات سفر به کیش و جوايز ارزنده نقدي با مشارکت شركت "هپكو" به گردشگران اهدا خواهد شد.
 
گفتني است اجرای برنامه های شاد در مراكز تجاري و بازارها ، و برگزاري کنسرت های موسیقی و جنگ هاي شاد شبانه از ديگر برنامه هاي جشنواره تابستاني كيش است كه همواره با استقبال گسترده هموطنان و گردشگران داخلي و خارجي همراه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار