جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: روز پنجشنبه رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله ۲ که از ۹ شهریور آغاز شده بود، با تجمع بسیجیان یزدی در حسینیه امیرچخماق به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۶۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 03 October 2018

رضا پورشمسی با اشاره به اینکه مرحله اول رزمایش اقتدار بسیجیان با عنوان رزمایش حضرت محمدرسوال الله (ص)۲ در سال جاری از نهم شهریور در سراسر کشور کلید خورد، گفت: مرحله اول با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق جهادی کم برخوردار در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش بزرگ در یزد نیز با اعزام ۱۴۰ گروه جهادی پیرامون استان و مرکز شهرستان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزار شدن مرحله دوم رزمایش که در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریورماه با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج برگزار شد، خبر داد و تصریح کرد: این رزمایش در مرکز استان و در سطح شهرستان‌ها در ۱۰ نقطه استان با حضور ۱۰ ناحیه فعال بسیج برگزار شد.

پورشمسی از مرحله سوم رزمایش با عنوان رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)۲ در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش به‌صورت تجمیعی با حضور بسیجیان نواحی سه‌گانه یزد و نواحی شهرستان‌های اردکان، اشکذر، میبد، تفت و مهریز با حضور ۲۰ هزار نفر از بسیجیان سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این اجتماع باشکوه و بااقتدار ان‌شاءالله صبح پنجشنبه ساعت ۸/۳۰ تا ۱۰/۳۰ در محل حسینیه شهدای گمنام امیرچخماق با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مدیحه‌سرایی، قرائت قرآن، سرود جمهوری اسلامی ایران، خیرمقدم فرمانده سپاه الغدیر، سخنرانی سخنران کشوری، اجرای سرود توسط گروه سرود بسیجیان و در پایان قرائت میثاق نامه بسیجیان را از برنامه‌های این اجتماع بزرگ دانست.

پورشمسی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بسیجیان با حضور پررنگ خود اقتدار بسیج را دوباره به نمایش می‌گذارند و با ولایت میثاقی دوباره می‌بندند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار