رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه گفت: طرح استعدادیابی تیراندازی در ۲ بخش پسران و دختران از مبتدی تا پشرفته در کرمانشاه اجرا شد.
کد خبر: ۶۶۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 08 October 2018

به گزارش تابناک،رضا نظری از برگزاری طرح استعدادیابی تیراندازی در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با برگزاری طرحی استعدادیابی از مبتدی تا پشرفته، افراد صاحب استعداد و توان پیشرفت در این رشته را شناسایی می‌کند.

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه به طرح محدودیت سنی برای حضور در طرح استعدادیابی اشاره و بیان کرد: دختر و پسر سنین 12 تا 17 سال برای نیمه دوم سال 97 می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام این طرح از امروز تا 22 مهرماه جاری در سالن تیراندازی شهید ابوالحسن یاری (پارک شاهد روبروی سازمان میراث فرهنگی) مجهز به بهترین تجهیزات در غرب کشور زیر نظر مربیان استعدادیابی استان انجام می‌شود.

ورود ستارگان جدیدی به عرصه تیراندازی و شکوفا شدن استعدادهای نهفته هدف اجرای این طرح است که نظری در ادامه گفت‌وگو به آن اشاره و بیان کرد: همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 18 سالن تیراندازی شهید ابوالحسن یاری آماده ثبت‌نام از علاقمندان است.

این مسؤول شماره تماس 08338373161 را برای کسب اطلاع بیشتر و جوابگویی به علاقمندان طرح استعدادیابی تیراندازی از مبتدی تا پشرفته، اعلام کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار