علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس: همچنین به زائران اربعین هشدار داد كه مراقب افراد سودجو باشند تا مبادا ویزای غیرمعتبر برای آنان صادر شود و ادامه داد: ویزایی كه از سوی سازمان حج و زیارت صادر می‌شود، معتبر است و ویزاهایی كه خارج از این مسیر صادر می‌شود، احتمال جعلی بودن دارند.
کد خبر: ۶۶۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 09 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس با بیان اینكه تاكنون بیش از ۱۹ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی در این استان پیش ثبت‌نام كرده‌اند، افزود: تاكنون بیش از ۵ هزار ویزای اربعین در فارس صادر شده است.

راه‌اندازی دفتر كنسولگری عراق در شیراز
وی از راه‌اندازی دفتر كنسولگرای عراق در شیراز خبر داد و گفت:‌ این كار به منظور تسریع در صدور ویزای اربعین برای زائران انجام شده است.
زینلی با تأكید بر اینكه تمام تلاش ما بر این است كه كار مردم را سریع‌تر راه بیندازیم، افزود: هم‌اكنون ۱۵۰ نقطه در استان فارس مشغول به ثبت‌نام زائران اربعین حسینی هستند.
مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس از مردم خواست تا برای ثبت‌نام نهایی تنها به دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت كه آدرس آن‌ها در سایت این سازمان وجود دارد، مراجعه كنند و از پرداخت هر گونه وجه به‌صورت نقدی پرهیز كنند.

هزینه ویزا تنها از طریق دستگاه كارتخوان دریافت می‌شود
وی گفت:‌ مبلغ ۳۷۲ هزار تومان هزینه صدور ویزای اربعین است كه به‌صورت ریالی پرداخت می‌شود و هیچ‌گونه دلاری از زائران اخذ نخواهد شد و این مبلغ نیز تنها از طریق دستگاه كارتخوان باید پرداخت شود.
زینلی با بیان اینكه گذرنامه زائران باید حتماً حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد، گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به دو طریق اقدام كنند؛ یكی ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سماح است كه بعد از آن نیز باید حتماً برای نهایی شدن ثبت نام به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه كنند.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس ادامه داد: راه دوم مراجعه مستقیم به دفاتر مجاز زیارتی در استان فارس است كه می‌توانند از این طریق نیز ثبت‌نام نهایی كنند.

زائران مراقب ویزاهای جعلی باشند
وی همچنین به زائران اربعین هشدار داد كه مراقب افراد سودجو باشند تا مبادا ویزای غیرمعتبر برای آنان صادر شود و ادامه داد: ویزایی كه از سوی سازمان حج و زیارت صادر می‌شود، معتبر است و ویزاهایی كه خارج از این مسیر صادر می‌شود، احتمال جعلی بودن دارند.
زینلی از زائران اربعین خواست تا ثبت‌نام را به روزهای آخر موكول نكنند زیرا احتمال شلوغی كار وجود دارد و هرگونه سئوال و ابهامی نیز در این رابطه دارند می‌توانند از دفاتر مجاز زیارتی بپرسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار