کد خبر: ۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳ 21 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد فیاض پور مدیر آموزش‌ و پرورش لارستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه در اسفندماه امسال لارستان میزبان 2 رویداد بزرگ دانش‌آموزی است اظهار داشت: در روزهای پایانی سال 93 آموزش‌ و پرورش لارستان میزبان دو مسابقه هندبال و قرآن و معارف اسلامی در مرحله استانی با حضور دانش‌آموزان شهرستان‌های مختلف استان است.

مدیر آموزش‌وپرورش لارستان در تشریح جزئیات برگزاری این مسابقات تصریح کرد: نخستین برنامه مربوط به برگزاری مسابقات هندبال دانش‌آموزی است که این مسابقات بین تیم‌های منتخب هندبال مقطع متوسطه اول از سراسر استان فارس است که به میزبانی لارستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش لارستان پس از چندین سال افتخار میزبانی این رقابت‌ها را به دست آورده است عنوان کرد: مسابقات هندبال دانش‌آموزی فارس از بیستم تا بیست و چهارم اسفندماه 93 با حضور تیمهایی از شهرستان‌های جهرم، کازرون، فسا، فراشبند، ناحیه 2 و 3 شیراز، نی‌ریز و لارستان در سالن ورزشی آزادی و با حضور ناظران و داوران استانی برگزار می‌شود.

فیاض پور همچنین از برگزاری مسابقات دانش‌آموزی استانی قرآن و معارف اسلامی به میزبانی آموزش‌وپرورش لارستان خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات در قطب‌های چهارده‌گانه استان و هر قطب به میزبانی یک شهرستان اجرا می‌شوند.

مدیر آموزش‌ و پرورش لارستان گفت: شهرستان لارستان در تاریخ بیستم اسفندماه میزبان بیش از 400 دانش‌آموز و 200 داور و مربی از ادارات لارستان، گراش، اوز و بیرم است که در این روز دانش آموزان در رشته‌های مختلف از جمله قرآن، احکام، نهج‌البلاغه، اذان، نماز، انشاء نماز و غیره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار