مدیر اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد گفت: طی مدت فوق ۴۱۲ هزار نوبت سرانه واکسیناسیون علیه ۱۲ نوع بیماری دامی و مشترک در این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۶۷۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 25 October 2018
عادل بصیری‌محمدپور از کشف، ضبط و معدوم‌سازی بیش از ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم موادخام غیرقابل مصرف در این شهرستان طی ۶ ماه ابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، بصیری‌محمدپور اظهار کرد: در ۶ ماه ابتدای امسال در قسمت بازرسی موادخام بیش از ۴ هزار مورد بازرسی واحد‌های موادخام در این شهرستان انجام گرفته که در این بازرسی‌ها بیش از ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم موادخام غیرقابل مصرف ضبط و معدوم شده است.

بصیری‌محمدپور با اشاره به فعالیت ۲ اکیپ بخش دولتی و ۲ مرکز بخش خصوصی در بحث واکسیناسیون دام شهرستان تصریح کرد: فاز واکسیناسیون بروسلوز دام شهرستان در پایان کار خود قرار دارد و در این راستا ۴ هزار نوبت در قسمت واکسیناسیون بروسلوز دام سبک و ۳ هزار نوبت بروسلوز دام سنگین در ۶ ماه ابتدای سال انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مجموع باید تا پایان سال ۵۰ هزار دام سبک و سنگین شهرستان علیه بیماری بروسلوز واکسینه شوند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این واکسیناسیون به صورت رایگان در سطح روستا‌ها و دامداری‌هایش صنعتی اسدآباد در دست اقدام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار