در هفته دوم ليگ برتر انجام شد
بانوان تيرانداز قم در دومين هفته رقابت‌هاي فصل 1397 ليگ برتر تيراندازي زنان باشگاه‌هاي كشور موفق به شكست تيم زنان ناجا شد.
کد خبر: ۶۸۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 23 November 2018

به گزارش تابناک قم، امسال نخستین سالی است که تیمی در بخش بانوان به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی تیراندازی زنان ایران یعنی لیگ برتر این رشته به میدان رفته و با تیم‌ها و چهره‌های شاخص تیراندازی کشور به رقابت می‌پردازد.

این در حالی است که بانوان تیرانداز قم سابقه زیادی بابت حضور در لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور دارند اما امسال فرصت بهتری نصیب آنها شده تا در آوردگاه لیگ برتر توانمندی و قابلیت‌های خود را به مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه بادی ارائه کنند.

تیراندازان تیم هیأت قم برای انجام مسابقات هفته دوم فصل جاری لیگ برتر تیراندازی ایران راهی تهران شدند و در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با حریفان به رقابت پرداختند، در حالی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، این دوره از بازی‌های لیگ با حضور هفت تیم به انجام می‌رسد.

این هفته تیم بانوان هیات ناجا میزبان رقابت‌ها بود و تیم بانوان هیأت تیراندازی قم در پیکارهای رشته تفنگ بادی مغلوب تیم میزبان شد، ضمن اینکه ناجا در برابر تیم‌های هیأت خراسان رضوی و هیأت همدان نیز به پیروزی رسید و در مقابل تیم‌های باشگاه مقاومت، هیات قزوین و نزاجا شکست خورد.

اما بانوان تیرانداز قم در رشته تپانچه بادی برابر میزبان هفته دوم یعنی هیأت ناجا موفق به کسب پیروزی شدند، در حالی که تیم ناجا در رشته تپانچه علاوه بر تیم قم، مقابل تیم‌های، هیات قزوین، باشگاه مقاومت، هیات نزاجا و هیأت خراسان‌رضوی نیز مغلوب شد و فقط برابر تیم هیات همدان به پیروزی دست یافت.

دیدارهای هفته دوم در حالی به پایان رسید که در بخش انفرادی پیکارهای تفنگ بادی و تپانچه بادی از تیم بانوان هیأت تیراندازی قم، هیچ نماینده‌ای در جمع برترین‌ها نبود و فقط کسب برتری در مسابقات تپانچه برابر تیم هیأت ناجا نتیجه مطلوب و موفقی بود که تیم بانوان قم کسب کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار