استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: کارهای بسیار خوبی در سطح شهر در حال انجام است وکه در آینده ای نزدیک چهره شهر را تغییر خواهد داد.
کد خبر: ۶۸۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 25 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی با حضور در شورای شهر ایلام در جلسه ای با اعضای شورا و شهردار که با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی مرتبط و معاون عمرانی، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گفت: در هر استانی حضور داشته ام زیباسازی مرکز استان را در دستور کار قرار داده ام و در اینجا هم شهر ایلام به عنوان پیشانی استان باید مبلمان شهری و مهندسی شهرسازی در آن به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

وی ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در سطح شهر در حال انجام است و انشاء الله در آینده ای نزدیک چهره شهر تغییر خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: در شهر ایلام چند مشکل اساسی وجود دارد که باید گره های آن باز شود.

وی افزود: اولین مشکل بحث سیل بندی اصلی شهر ایلام است که فرسوده شده و باید اعتبارات لازم برای آن تأمین شود.

استاندار ایلام با اشاره به ترافیک مرکز شهر ایلام بعنوان یک مسئله دیگر خواستار اجرای قانون در بحث پارکینگ ها شد و بیان داشت: شهرداری نسبت به اجرای قانون در بحث تأمین پارکینگ استاندارد ساختمان ها اقدام کند و اجازه ندهد که در این خصوص کم کاری صورت گیرد.

وی در ادامه به بحث مدرسه شهید کرمی شهر ایلام اشاره کرد و ادامه داد: این فضای آموزشی با توجه به مشکلاتی که در بحث زلزله برای آن ایجاد شده است جایگزین می شود.

سلیمانی دشتکی سپس از تفاهم نامه ی مابین شهرداری و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: همزمان با تخریب این مدرسه و تبدیل به فضای سبز، فضای آموزشی آبرومندی با وسعت بسیار بیشتر در نقطه مناسب ایجاد می گردد که انشاء الله در سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.

وی در بحث مطالبات شهرداری ایلام نیز خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از 35 میلیارد تومان بدهی دستگاههای اجرایی به شهرداری ایلام پرداخت شد و امسال نیز در شورای برنامه ریزی این موضوع طرح می شود و دستگاههای اجرایی نیز بایست نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند.

این مقام مسئول در ادامه با تأکید بر طرح جابجایی صنوف آلاینده از مرکز شهر ایلام، ابراز داشت: در این خصوص طرح لازم ارائه شده و یک مکان مناسب برای 600 واحد در نظر گرفته شده است و بایست به سرعت اقدامات لازم در زمان تعیین شده صورت گیرد.

وی سپس به دو مشکل دیگر شهر ایلام اشاره کرد و بیان داشت: بحث ایجاد میدان میوه و تره بار و انتقال نمایشگاه های خودرو به یک مکان مناسب باید به سرعت و در زمان مقرر تعیین تکلیف شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار