سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:با اجرایی شدن سامانه‌ی باربرگ، سقف سهمیه سوخت قابل دریافت برای هر خودروی درون شهری در هر ماه از مقدار فعلی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۶۸۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 28 November 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:سهمیه تخصیص داده شده به ازای باربرگ عملکردی است و پایه نیست؛ به این معنی که در صورت عدم مصرف، سهمیه سوخت کارت مثل قبل از بین نمی‌رود.

وی خاطر نشان کرد:شرایط تخصیص سوخت ناوگان حمل و نقل بار درون شهری از ابتدای دی ماه جاری در استان اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه  اظهار داشت:داشتن پروانه فعالیت خودرو است از جمله شرایط تخصیص سوخت است.

سلیمانی تصریح کرد:«ثبت نام» در سامانه utcms برای پروانه اشتغال راننده اجباری است، ودریافت باربرگ روزانه یا حقیقی نیز برای دریافت سهمیه سوخت الزامی است.

به گفته این مسئول،سهمیه سوخت بر اساس تعداد باربرگ دریافت شده تخصیص داده می‌شود.

وی ابراز داشت: از ابتدای دی ماه (مشروط بر اینکه در آذرماه باربرگ دریافت شود) تخصیص سوخت ناوگان حمل بار درون شهری تنها بر اساس تعداد باربرگ دریافت شده در هر ماه محاسبه می‌شود و داشتن پروانه فعالیت برای دریافت سهمیه سوخت کافی نیست.

وی گفت:در صورت عدم دریافت باربرگ در ماه، در چند مرحله سهمیه سوخت آنها کم شده و به حداقل ممکن خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد:سوخت تشویقی به خودروهای دارای باربرگ با راننده‌ دارای پروانه‌ اشتغال اختصاص داده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار