دیروز مجمع عمومی و انتخابات کشتی تهران برگزار و عبدالله عزیزی به مدت ۴ سال رئیس‌کشتی پایتخت شد.
کد خبر: ۶۸۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 02 December 2018

 ۱۵ آذر آخرین مهلت حضور مسئولان بازنشسته در مسئولیت‌های خود محسوب می‌شود. گروهی از مسئولان ورزش و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی برای نرفتن از معاونت‌ها یا فدراسیون‌هایی که مدیریتش را برعهده دارند، تلاش‌های ویژه‌ای را به کار بسته، به این بند و آن تبصره استناد کرده‌اند و ملاک یا واسطه قرار می‌دهند تا بلکه چند صباحی بیشتر بر کرسی فلان معاونت وزارت ورزش یا ریاست فدراسیون ورزشی ابقا شوند. شایعات اخیر حاکی از این است مشکلی که گریبان موفق‌ترین و پرافتخارترین هیئت‌کشتی کشور در سالیان اخیر را گرفته و بر نگرانی اهالی ورزش و جامعه‌کشتی کشور به ویژه کشتی مازندران افزوده، موضوع بازنشسته دانستن اصغر ثمربخش رئیس هیئت‌کشتی مازندران یا همان آقامشدی محبوب و مورد احترام جامعه کشتی مازندران است.
دیروز مجمع عمومی و انتخابات کشتی تهران برگزار و عبدالله عزیزی به مدت ۴ سال رئیس‌کشتی پایتخت شد. از جمع ۱۹ مدعی دارای مجوز حضور، گروهی کناره‌گیری کرده، بعضی‌ها اصلاً نیامدند، محمدرضا توپچی هم قبل از شروع رأی‌گیری انصراف داد تا رقابت اصلی میان عبدالله عزیزی و هادی حبیبی باشد. در پایان عزیزی با ۱۵ رأی، مقابل ۲ رأی هادی حبیبی به مدت ۴ سال رئیس شد تا فعلاً بلاتکلیفی کشتی تهران با رسیدن به ساحل آرامش خاتمه یابد.
هرچند بعضی‌ها برای ماندن خود به توجیهات تبصره‌ای استناد کرده ولی با اصرار بر اجرای قانون منع‌استفاده بازنشستگان، سعی دارند مانع خدمت بعضی مدیران موفق مثل ثمربخش را شوند.
این سروران گرامی اگر واقعاً قصد اجرای قانون یا کمک به ورزش و کشتی را دارند، باید همان گونه که هیئت دولت و بعضی سازمان‌ها برای استفاده از توانمندی‌های بعضی همکاران‌شان، زمینه استثنا ساختن آن‌ها را فراهم کردند، وزارت ورزش هم باید به یاری فدراسیون کشتی آمده و زمینه ادامه حضور موفق‌ترین رئیس هیئت‌کشتی کشور را هر چه سریع‌تر فراهم کنند تا نگرانی‌های قطب کشتی ایران بیش از این ادامه نیابد. البته نسل جدید، تحصیلکرده، افتخارآفرین و توانمند کشتی مازندران نه تنها می‌توانند کشتی این استان را هدایت و مدیریت کنند، بلکه بعضی از آن‌ها حتی مدعی ریاست بر فدراسیون کشتی نیز هستند، اما شاید با برهم خوردن همدلی، یکرنگی و آرامش موجود در کشتی مازندران، مشکلات فعلی ورزش اول کشور مضاعف شده و بر دغدغه‌های قبلی کشتی اضافه شود. حتی اگر وزارت ورزش یا فدراسیون‌کشتی نتوانند یا نخواهند زمینه ادامه همکاری با آقامشدی را فراهم کنند یا خود او تمایلی به ادامه کار در مسئولیت سنگین و دشوار ریاست هیئت‌کشتی مازندران نداشته باشد، باید هرچه سریع‌تر فکری عاجل برای این معضل اندیشیده شود تا عوارض ناشی از برهم خوردن همدلی و یکرنگی موجود در کشتی مازندران، گریبان فدراسیون‌کشتی و تیم‌های ملی را نگیرد.
منبع: خبرورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار