مسئول روابط عمومی هیئت والیبال گیلان گفت:
رایزنی‌های لازم در این زمینه با فدراسیون والیبال کشورمان انجام شده و با اخذ مجوزهای لازم در اسفند ماه جاری کلاس‌های آموزش داوری و مربیگری در سطوح مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵ 22 February 2015
دوره مربیگری درجه 3 والیبال با حضور 25 شرکت‌کننده تا روز پنجشنبه هفتم اسفند ماه جاری در فومن ادامه می‌یابد.

میثم محبوب با بیان اینکه مدرس این دوره مربیگری قاسم شیرتری است، افزود: شرکت‌کنندگان به مدت شش روز موارد لازمه را آموزش می‌بینند.

مسئول روابط عمومی هیئت والیبال گیلان از برگزاری دوره‌های آموزش داوری و مربیگری والیبال توسط این هیئت خبر داد و گفت: رایزنی‌های لازم در این زمینه با فدراسیون والیبال کشورمان انجام شده و با اخذ مجوزهای لازم در اسفند ماه جاری کلاس‌های آموزش داوری و مربیگری در سطوح مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های داوری درجه 3 در دو بخش آقایان و بانوان، کلاس ارتقای داوری 3 به 2 در دو بخش آقایان و بانوان و نیز کلاس ارتقای داوری دو به یک در بخش آقایان و بانوان در دستور کار هیئت والیبال گیلان قرار دارد.

محبوب، درباره برگزاری کلاس‌های مربیگری یادآور شد: علاوه بر برگزاری کلاس مربیگری، دوره مربیگری درجه 3 در بخش بانوان، کلاس مربیگری درجه 2 در دو بخش آقایان و بانوان و کلاس مربیگری درجه یک در بخش آقایان نیز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان و واجدین شرایط حضور در این کلاس‌ها می‌توانند برای آگاهی بیشتر از شرایط اختصاصی حضور در این کلاس‌ها به سایت اینترنتی هیئت والیبال گیلان مراجعه کنند.

مسئول روابط عمومی هیئت والیبال گیلان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به والیبال در گیلان می‌توانند آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به این رشته ورزشی را از سایت اینترنتی هیئت والیبال استان به نشانی www.gilanvolleyball.ir پیگیری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار