کد خبر: ۶۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 29 July 2015
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب و در مراسمی بدون حضور خبرنگاران معرفی شد.

علیرضا پرویزی به‌ عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند معرفی و سعید سنقری سرپرست سابق این اداره پس از پایان دوران خدمت خود بازنشسته شد.

پیش از این خبری با عنوان انتصاب روح‌الله طاهری‌گندمانی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در روز 24 تیرماه امسال بر روی خروجی سایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران قرار گرفت و براساس آن، خبرگزاری فارس در شرق استان تهران نیز این خبر را به نقل از سایت این اداره‌کل منتشر کرد.

با وجود اینکه قرار بود در روز دوشنبه 29 تیرماه سال جاری طبق گفته یکی از مسئولان ورزشی دماوند، مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند برگزار شود، اما در عین ناباوری خبر انتصاب سرپرست جدید این اداره بدون هیچ توضیحی از روی سایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران حذف و مراسم معارفه سرپرست جدید این اداره لغو شد.

در این زمان انتظار می‌رفت تا اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران با وجود به پایان رسیدن دوره خدمت سرپرست سابق این اداره در دماوند گزینه دیگری را پیشنهاد کند که قرار بر این بود که سرپرست جدید در روزهای آینده معرفی و مراسم تودیع و معارفه دیگری برگزار شود.

اما از سوی دیگر نه تنها انتصاب سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان دماوند بر روی سایت اداره‌کل ورزش و جوانان تهران به‌ طور مجدد قرار نگرفت، بلکه برای مراسم تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید نیز از خبرنگاران برای پوشش خبری دعوت نشد.

سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند ضمن تأیید انتصاب سرپرست جدید این اداره گفت: پرویزی با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به‌ عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

سنقری در خصوص دعوت نکردن از خبرنگاران برای پوشش خبری مراسم تودیع خود تصریح کرد: در این مراسم مسئولان هیئت‌های ورزشی نیز حضور نداشتند و ممکن است در روزهای آینده فرمانداری شهرستان دماوند مراسم دیگری را تدارک ببیند.

به گزارش فارس، اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با مشکلات متعددی از جمله بحث‌های مالی رو‌به‌رو است و با توجه به اینکه انتظار می‌رفت با حضور حمیدرضا گرشاسبی در سمت مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران نگاه‌های ویژه‌تری به مشکلات این اداره شود، گویا مشکلاتی که سال‌هاست گریبان‌گیر ورزش دماوند شده است، پایان نمی‌پذیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار