رییس اداره آموزش و پرورش مهران گفت: مدارس ، فضاهای آموزشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان مهران در قالب کمیته برنامه ریزی پروژه مهر 94 ساماندهی شدند.
کد خبر: ۶۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 30 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،راشد هاشمی گفت: آموزش و پرورش با برنامه ریزی و تلاش در اجرای دستورالعمل پروژه مهر، مقدمات آغاز سال تحصیلی جدید را فراهم کرده است.

وی گفت: با حضور کارگروه پروژه مهر نحوه ادامه فعالیت مدارس متوسطه دوم برای تعداد دانش آموزان کمتر از 40 نفر، مدارس متوسطه اول کمتر از 60 نفر دانش آموز بصورت ضمیمه و نیز ساماندهی وضعیت مدارس عشایری و مجتمع های آموزشی تصمیم گیری شد.

وی اظهار کرد: همچنین برای ساماندهی نیروی انسانی، آماده سازی جهت حضور شاداب و با نشاط دانش آموزان در کلاس و ایجاد نظم در پروژه مهر 94 تصمیماتی اتخاذ شد.

رییس آموزش و پرورش مهران یادآور شد: در اجرای این طرح سعی شده با یکپارچگی سازی فرآیند آموزشی از امکانات موجود از قبیل نیروی انسانی و تجهیزات برای افزایش کارآیی مجموعه استفاده شود.

هاشمی گفت: برگزاری پروژه مهر باعث می شود تا مدارس با آغاز سال تحصیلی بدون کمترین مشکل پذیرای دانش آموزان بوده تا کار تعلیم و تربیت دانش آموزان بدون مشکل آغاز شود.

در سال تحصیلی گذشته پنج هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در 50 واحد آموزشی شهرستان مهران تحصیل کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار