شمشیربازان اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور دو مدال برای استان اردبیل کسب کردند.
کد خبر: ۶۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 30 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل صبح امروز در جمع قهرمان رشته شمشیربازی اظهار کرد: مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان کشور در اسلحه سابر انفرادی، از صبح روز سه‌شنبه 6 مرداد ماه در محل سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران آغاز شد و بازیکنان اردبیلی به روی پست رفتند که در نهایت میثم لاهوت و امیرحسین شاکر از تهران راهی بازی نهایی شدند.

وی افزود:‌ در یک بازی حساس و در حالی که تا امتیاز 12 هر دو بازیکن پا به پای هم پیش رفته بودند، شاکر موفق شد با نتیجه 15 بر 12 لاهوت را شکست داده و مدال طلای مسابقات را بر گردن بیاویزد و لاهوت نقره گرفت و شهیدیان از گیلان و فتحی از تهران هم مشترکاً سوم شدند و برنز دریافت کردند.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل یادآور شد: این مسابقات در بخش تیمی از صبح روز چهارشنبه 7 مرداد ماه در همین مکان پیگیری می‌شود.

صباغی بیان کرد: همچنین در این مسابقات تیم سابر اردبیل با کسب برتری قاطع 45 بر 23 برابر تیم آذربایجان شرقی، راهی بازی نیمه نهایی شد.

این مسئول ادامه داد: در این مرحله تیم اردبیل برابر تیم یکدست گیلان قرار گرفت و علی‌رغم ارائه یک بازی خوب با نتیجه 45 بر 38 مغلوب شد و در بازی رده‌بندی با کسب برتری 45 بر 35 برابر تیم آذربایجان غربی، رده سوم نوجوانان کشور را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل گفت:‌ بازیکنان تیم اردبیل را در این مسابقات، میثم لاهوت، محمدرضا نونهال و امیرحسین قهرمانی به مربیگری فرید بهتاج تشکیل داده بودند و مسابقات رده سنی جوانان سابر از صبح روز پنجشنبه 8 مرداد ماه در همین سالن آغاز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار