رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن گفت: یک قلاده گرگ از خانه یک چوپان در یکی از روستاهای توابع شهرستان رزن کشف شد.
کد خبر: ۶۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 30 July 2015
 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن گفت: یک قلاده گرگ از خانه یک چوپان در یکی از روستاهای توابع شهرستان رزن کشف شد.

به گزارش ایرنا؛جواد نوری افزود: پس از دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری یک قلاده گرگ در یک منزل مسکونی یگان حفاظت محیط رزن اقدام به بررسی کرد.

وی اضافه کرد: نتایج بررسی های صورت گرفته گویای این بود که یک چوپان در روستای 'آق چای' رزن اقدام به نگهداری یک توله گرگ در حیاط منزل مسکونی خود کرده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست رزن بیان کرد: چوپان مدعی بود که اوایل هفته جاری هنگام بازگشت به منزل یک توله گرگ به گله گوسفندان نزدیک شده و سگ های گله اقدام به حمله به آن کرده اند.

نوری اظهر افزود: این چوپان برای جلوگیری از زخمی شدن این توله گرگ 45 روزه، آن را از دست سگ های نگهبان نجات داده و به داخل منزل آورده بود.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته این گرگ روحیه تهاجمی نداشت و احتمال می رود که نسل آن از گرگاس (تلفیقی از گرگ و سگ) باشد.

به گزارش ایرنا اواسط تیرماه سالجاری گرگ در سه نوبت وارد دو روستای تخت و ملابداغ از توابع بخش سردرود شهرستان رزن شده است.

در دو حادثه که در دو روز متوالی رخ داد گرگ از ناحیه گردن و صورت یک دختر و پسر حدود چهارساله را در روستاهای تخت و ملابداغ زخمی کرد که با حضور به موقع اعضای خانواده گرگ متواری شد.

همچنین در سانحه سوم که برای دومین بار در روستای ملابداغ رخ داد یک قلاده گرگ قصد حمله به یک پدر و فرزند را داشت که با هیاهو و حضور همسایه ها گرگ پا به فرار گذاشت.

شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار