مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از ثبت نام متقاضیان خدمت امریه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 18 December 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان، محمد احمدی؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بهره گیری از توانایی های بالقوه نسل جدید در ایجاد تحول و تعالی وزارت در نظر دارد تعدادی از جوانان مشمول طرح که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا می باشند به صورت خدمت امریه در وزارت به کار گیرد.
وی اضافه کرد: متقاضیان باید در یکی از رشته های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی(زیرشاخه ارتباطات)، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک تحصیل کرده باشند.
رئیس شورای مدیران ICT استان به نقل از معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی Amrieh.ict.gov.ir/SitePages/Home.aspx نسبت به مطالعه فایل راهنما، ثبت نام و پیگیری لازم اقدام نمایند.
وی یادآور شد: ثبت نام در سامانه مذکور به منزله پذیرش نهایی متقاضی به منظور بهره مندی از طرح امریه سربازی نیست، و افراد انتخاب شده، متعاقب اخذ تاییدیه های لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا با اخذ مجوز امریه ازسوی ستاد مذکور جهت گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام و پس از انجام دوره آموزش ، با مراجعه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت انجام ادامه خدمت به این اداره کل معرفی شوند.
گفتنی است ثبت نام صرفاً از طریق سایت و به صورت غیر حضوری بوده و تا تاریخ 29/09/97 ساعت 12 ظهر تمدید گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار