دبیر هیئت تیراندازی استان قم از پیروزی تیم تیراندازی قم برابر دانشگاه ناجا در لیگ برتر تیراندازی مردان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 26 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور در حالی در حال برگزاری است که استان قم امسال برای نخستین بار به صورت توام در هر دو بخش مردان و زنان در این رقابت‌ها تیمداری می‌کند.

وی افزود: در بخش مردان تیم هیئت تیراندازی استان قم مسابقات هفته سوم خود را برگزار کرد و در هفته‌ای که میزبانی مسابقات را بر عهده داشت ۴ بازی برگزار کرد که حاصل آن پیروزی بر تیم دانشگاه علوم انتظامی ناجا بود.

دبیر هیئت تیراندازی قم گفت: تیم تیراندازی استان قم در دیدار برابر تیم‌های نزاجا، مقاومت و ساچمه بیژن نتیجه را واگذار کرد در حالی که ترکیب قم در تفنگ را علی اصغر کلهر، امیر اسدی، مهیار سهرابی و سهیل ملاحسینی و در تپانچه هادی یاسبلاغی، عباس دربندی، علی دریا تبار، محمد مهدی حیدری تشکیل می‌دادند.

متقیان نژاد بیان داشت: در بخش زنان نیز، تیم هیئت تیراندازی استان قم در لیگ برتر بانوان حضور دارد و مسابقات این تیم به میانه نیم فصل خود رسیده و تیم قم در میانه جدول رده بندی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: چالش بزرگ برای رشته تیراندازی گران شدن هزینه خرید سلاح و نیز ساچمه برای تمرین است و به همین دلیل تیراندازان در سراسر کشور برای انجام تمرین و ارتقای سطح فنی خود با مشکلات تازه‌ای مواجه شده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار