کد خبر: ۶۹۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 03 January 2019

نماینده مردم رودسر و املش در مخالفت با قطع نشست علنی مجلس به منظور بررسی درخواست فرمند از آن تحت عنوان اقدامی حاشیه‌ای غیر مرتبط با موضوع مورد بررسی در این نشست یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسدالله عباسی در جلسه علنی (چهارشنبه، 12 دی) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با اختصاص 15 دقیقه‌ از وقت نشست علنی مجلس به منظور بررسی درخواست فردین فرمند در خصوص برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت بودجه 98 گفت: اگر نماینده‌ای برای برگزاری نشست غیرعلنی صحن پیشنهاد داده باشد فرایند آن مشخص است و نباید هیئت رئیسه مذاکره را قطع و بحث حاشیه‌ای غیرمرتبط با موضوع مورد بررسی در نشست علنی را مطرح کند.

نماینده مردم رودسر، املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد فرمند باید در هیئت رئیسه مورد بررسی قرار گیرد و در مورد آن تصمیم‌گیری شود ضمن آن که برای بررسی لایحه بودجه 98 نیز کمیسیون تلفیق مطابق با قانون تعیین شده بنابراین نباید 15 دقیقه از وقت مجلس به این موضوع اختصاص داده شود چرا که این موضوع اضطرار ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: لایحه بودجه 98 مطابق با قانون از سوی رئیس جمهور در صحن علنی ارائه شده بنابراین نباید قطع دقایقی از مذاکرات مجلس بدعت جدیدی در روند برگزاری نشست علنی باشد.

مسعود پزشکیان در پاسخ به عباسی تأکید کرد: مشکلی در بررسی پیشنهاد فرمند وجود ندارد چرا که این اقدام بر اساس ماده (2) آیین‌نامه داخلی مجلس بلامانع است و وی می‌تواند برای ارائه درخواست خود در صحن علنی مجلس اظهارنظر کند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار