رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: بارندگی‌های اخیر در استان و خارج از استان باعث افزایش قیمت برخی از محصولات در بازار شده است.
کد خبر: ۷۰۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 28 January 2019

عبدالرضا جمالی‌پور اظهار کرد: بارش باران در استان و خارج از استان بر روی قیمت برخی از محصولات مانند خیار، گوجه، کاهو پیاز اثرگذار بوده و قیمت آن‌ها را افزایش داده است.

وی افزود: بارش باران بر روی کیفیت محصولات و همچنین حمل و نقل آن‌ها اثرگذار است و این مساله باعث تغییر در شرایط عرضه و تقاضا می‌شود. در این خصوص وقتی که عرضه کاهش پیدا می‌کند، شاهد افزایش قیمت محصول در بازار هستیم.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: بارش باران در روزهای اخیر نیز باعث وارد شدن خسارات به محصولات کشاورزی شده است و این موضوع مجددا در ماه‌های آینده بر روی قیمت‌گذاری محصولات و همچنین میزان عرضه آن در بازار موثر خواهد بود و افزایش قیمت‌ها را به دنبال دارد.

جمالی پور ادامه داد: قیمت برخی از محصولات با توجه به این شرایط بارندگی در کشور رو به افزایش است اما با توجه به ممنوعیت صادرات برخی از محصولات، امیدواریم که قیمت‌ها افزایش چندانی پیدا نکنند و شرایط عرضه آن‌ها در بازار مناسب شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسایلی که بارش باران در بحث حمل و نقل به وجود می‌آورد، میزان عرضه محصولات در بازار کم شده و این موضوع باعث ایجاد روند رو به رشد قیمت برخی از محصولات شده است. در تلاش هستیم تا با بهبود شرایط عرضه نرخ محصولات را ثابت نگه داریم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بارندگی ، بازار میوه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار