مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام مطرح کرد
مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام با تلاش و پیگیری‌های مستمر پاداش‌های بازنشستگان از جمله پاداش پایان خدمت و پاداش تشویقی یعنی به ازای هر سال خدمت 2 ماه پاداش به بازنشستگان این شرکت پرداخت شد.
کد خبر: ۷۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 03 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، حشمت‌الله اسدی ظهر امروز در جمع شماری از بازنشستگان شرکت مخابرات استان ایلام اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر پاداش‌های بازنشستگان از جمله پاداش پایان خدمت و پاداش تشویقی یعنی به ازای هر سال خدمت 2 ماه پاداش به بازنشستگان این شرکت پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: اقدامات انجام شده یک وظیفه انسانی بوده که در راستای رشد و رو به جلو رفتن فعالیت‌های نتیجه بخش در شرکت مخابرات اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ایجاد انگیزه در کارکنان رسمی و خصوصی یکی از نیاز‌های اساسی بوده که این مهم مدنظر شرکت مخابرات استان ایلام قرار دارد و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین از سیاست‌های کاری این شرکت بوده که در این حوزه توفیقاتی حاصل شده است.

این مسئول اضافه کرد: از احساس مسئولیت تمام همکاران شرکت مخابرات استان ایلام نسبت به تعهد کاری به سهم خود تقدیر و تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است که کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات استان با نصب بنر از حشمت‌الله اسدی مدیرعامل این شرکت به خاطر تلاش مجدانه در خصوص پرداخت به موقع حقوق و مزایای خود تقدیر کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار