همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر سه طرح بهداشتی درمانی امروز سه شنبه در بخش بندپی شرقی بابل افتتاح و بهره برداری شد.
کد خبر: ۷۱۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 05 February 2019

ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای کاشی کلای بابل بیان داشت: برای افتتاح سه خانه بهداشت روستای کاشی کلا ، گنج کلا و بالا سفیدتور چهار میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
دکتر فرزاد جلالی ادامه داد: متراژ هر خانه بهداشت برابر استاندارد جهانی 120 مترمربع می‌باشد و بر همین سیاست، احداث خانه بهداشت در شهرستان بابل نیز با همین متراژ می باشد.
وی افزود: این سه خانه بهداشت به بیش از 10 روستای همجوار و 6 هزار نفر خدمات ارائه می کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در حال حاضر تعداد180 خانه بهداشت در شهرستان بابل فعال است و تعداد 30 خانه بهداشت دیگر نیز در این شهرستان نیمه کاره است که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.
جلالی خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان را بسیار زیاد و اثر بخش دانست و اظهارداشت: به هیچ عنوان مردم ما فراموش نخواهند کرد که در یک مقطعی از زمان پزشکان خارجی با کمترین تخصص به درمان مردم می پرداختند اما امروز بهترین پزشکان و بیمارستان ها را در کشور داریم و این به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار