سخنگوی تشکل تولید و تجارت از استان اصفهان گفت : فعالیت های اقتصادی باید به دور از نگاه سیاسی و با هدف بهبود کسب و کار انجام شود.
کد خبر: ۷۱۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 25 February 2019

مسعود گلشیرازی  افزود : یک نهاد مدنی زمانی اثر بخش است که هم کارآمد و هم اثربخش باشد و لازم است اتاق بازرگانی به عنوان یک نهاد مدنی ویژه فعالان اقتصادی هم این ویژگی را داشته باشد.
تشکل تولید و تجارت متشکل از 15 فعال اقتصادی اصفهان، کاندیدای کسب کرسی های این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان است.
وی اظهارداشت: برای مقابله با جنگ اقتصادی که از سوی دشمنان خارجی علیه مردم ایران به راه افتاده است به جای شعارها و رفتارهای پوپولیستی فعالیت ها را بر پایه اهل فکر بوده بود.
سخنگوی تشکل تولید و تجارت تصریح کرد : اتاق بازرگانی اتاقی برای همه نیست بلکه برای همه فعالان اقتصادی است و لذا باید به دور از سیاسی کاری به دنبال کار بود.
وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی متعلق به بخش خصوصی است و ویژه فعالان اقتصادی است که جنس و سن در آن شرطی نیست. 
گلشیرازی تصریح کرد: محیط کسب و کار اصفهان در بین 30 استان دیگر در رتبه های آخر قرار دارد ولی این وضعیت اطلاع رسانی مناسبی نمی شود.
وی تصریح کرد : اتاق بازرگانی همانطوری که باید برای تولید و نجارت آن برنامه داشته باشد باید به جوانان توجه ویژه داشته باشد و جوانان این شهر باید در مراکز توسعه صادرات فرصت رشد اقتصادی را فراهم سازند.
این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی با ایجاد کلوپ هایی اعضای اتاق نباید اجازه دهد فعالان کسب و کار فراموش شوند و این در حالی است که اگر چه در سالهای اخیر 40 درصد اعضای اتاق رشد داشته است ولی در عین حال 40 درصد اعضای قدیمی به واسطه مشکلات کسب و کار در استان به سایر استان ها رفته اند.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ سرمایه های اجتماعی گفت: جامعه زمانی متعالی می شود که همه اعضای جامعه نسبت به سرانجام و سرنوشت دیگران احساس مسوولیت کنند و فعال باشند و در حوزه اقتصادی نیز جامعه ای رشد پیدا می کند که همه فعالان اقتصادی نسبت به سرانجام اقتصادی جامعه احساس مسوولیت کنند و فعال باشند.
گلشیرازی خاطرنشان کرد: بودجه اتاق بازرگانی متناسب با اهداف این اتاق در حوزه آموزش و برگزاری سفرهای نمایشگاهی هدفدار ویژه جوانانی صرف شود تا به کسب و کار کمک کنند.
به گفته وی امروز به همت جوانان برند ملی ایران با حضور رییس جمهوری به عنوان مقدمه ای برای صادارت در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :